Cuma, Nisan 04, 2014

Inari, Konkon, Koi Iroha. (2014 Winter)

Sınıf arkadaşı Tanbabashi-den hoşlanan Inari, küçüklüğünden beri gittiği jinjaya koşar ve Tanbabashi ile arasında birşeyler olan kız -Sumizome- olmayı diler. Jinja'nın kamisi Ukanomitama-no-kami, bu dileği gerçekleştirir lakin sonuç Inari'nin beklediği gibi olmaz. Gerçek haline dönmek istediğinde ise Ukanomitama-no-kami ona kendi güçünden vermek zorunda kalır. Bu güç sayesinde Inari istediği zaman kılık değiştirebilecektir.

Bu ara romantik şeyler izlemek istediğim için beğendim bir seri oldu kendisi. Ek olarak Inari'yi tınlamadan cool abisi Touka ve Ukanomitama-no-kami arasındaki ilişkiye yoğunlaştım. Sonu beklediğim gibi olmadı, hatta sonu olmadı, sanki seri yarım kaldı. Özetle 2. season veya oav bekliyorum sayın ilgili.

Inari'yi sevmedim. Nedeni ne olursa olsun sinsice iş yapmaya çalışan, yalan söyleyen, sonrada benim suçum diye timsah gözyağları döken, böylece sempati kazanmaya çalışan biri o. Iyykk!. Ukanomitama-no-kami ile olan ilişkileri de bir tuhaf. Birbirlerini korumak için birbirlerine yalan söylüyorlar. Pöh! Bu arada seride kullanılan aksan nerenin aksanı yahu?! Bayıldım. Hele o aksan Touka'nın ağzından gelince bir başka güssel. Hatırlıyorumda, Chihayafuru-dan "Wataya Arata" da bu aksan ile konuşuyordu. Çok tatlııı:-)

Bu arada Touka nasıl oluyorda küçüklüğünden beri Ukanomitama-no-kami'yi görebiliyor. Bunları göremeyen Inari nasıl oluyorsa Ukanomitama-no-kami'nin familiar-ı olan bir köpeği/tilkiyi görüp nehire düşmekten kurtarabiliyor. Ek olarak bölüm 2 sonunda en yakın arkadaşı Sanjou, Inari kendisini iyi hissetsin diye kafasını tokuşturuyor ve Inari "aaaa, o sırada yanımızda Ukanomitama-no-kami var diye iyi hissediyormuşum" diyor. Sanjou'nun hakkını yiyor! Gııırrrrrrr!

Özet olarak hem kısa, hem komik, hem romantik birşeyler izlicem diyorsanız tavsiye ederims. Keza ben devamı olursa bakıcams.

Tag: Inari, Konkon, Koi Iroha
Type: TV
Episodes: 10
Genres: Comedy, Romance, School, Supernatural
Duration: 24 min.
Cast: Fushimi Touka(Ueda Youji), Tanbabashi Kouji(Okamoto Hiroshi)
myanimelist.net detail



Inari, Konkon, Koi Iroha.: Inari, Konkon, Semishigure. (2014 Summer)
Annesi ile havaifişek etkinliği düzenlemek isteyen Shirou, annesinin iş yoğunluğu nedeniyle emeline kavuşamaz. Başkasının özel meselelerine burnunu sokmaya bayılan -iyi niyetli- yani salak Inari, anne kılığına girer; neyse ki belalı bir olaya neden olmaz.
Açıkcası bu seriyi Inari'nin cazibeli abisi ve Uka-no-Mitama-no-kami için izliyorum. Salak Inari'nin yapmaya çalıştığı -gereksiz- eylemler zerre ilgimi çekmiyor. Bu nedenle OVA-yı sevmedim lakin takibe devam...
Tag: Inari, Konkon, Koi Iroha. Episode 11
Type: OVA
Episodes: 1
Duration: 23 min.