Çarşamba, Nisan 30, 2014

Mikakunin de Shinkoukei (2014 Winter)

16 yaşından gün aldığında büyükbabasının kararıyla evlenmesi planlanan "Mitsumine Hakuya" ile tanışan "Yonomori Kobeni", şaşkındır. Çünkü küçükken hayatını kurtarmış olan bu genci kaza sonrası yaşadığı hafıza kaybı nedeni ile hatırlamamaktadır. Ailelerin anlaşması sonucu Hakuya, 10 yaşındaki tatlı kız kardeşi ile birlikte Kobeni'lere taşınır.

BAYILDIM!
Sanırım sadece bayıldım diyemicem. Hakuya'ya AŞIK OLDUMMMMM! :) Seri, rom-com türünün harika örneklerinden biri. Yani özetle eğlenceli bir romantik komedi. Ek olarak işleniş acayip başarılı, usta ellerden çıktığı belli. Arada komik yollarla ortaya çıkan gerçekler şaşırtıcı. Kurgu süpper. Karakterlerin her biri birbirinden güssel.

Kobeni: Ah, çok tatlı. Dişi anime karakteri sevdiğim pek az görülür. Mesela Rukia-dan sonra en çok "Sword Art Online"-dan Asuna-ya tav olmuştum. Ah birde "Shingeki no Kyojin"-den Mikasa var. Öhömm. Ne diyordum. Kobeni'nin hanım hanımcık, sessiz sakin haline bayıldım. Ayrıca Hakuya'yı tanımaya çalışması, duygusal olması hele hele 12 episode daki hali dehşet iyiydi.

Hakuya: Ay ne desem dostlar.
..........
..........
Dicek bir şey bulamıyorum, izleyin. Ahhhhhh!

Benio-Sama: ahhahahaha beni gülmekten kopartan, her hali başka süpper bir karakter Benio.

Mashiro da pek tatlı. Özetle seriyi -Ova ve Special dahil- ful arşivliyorum.

İzleme notlarım:
1: kendisini ifade etmede pek başarılı olmayan Hakuya: aaah!
3: keskin bakışlı kaleci Hakuya: hahahaha
4: aaaaaaaaaaaaaah! çok romantik.
5: oh, süpper bir gelişme!
12: Hakuya-nın koşuşu, tutuşu ve o sırada geçen konuşma:  Ah! (yazarken milyon kere Ah dedim, siz beni bir de izlerken görün:))

- Mashiro çok cırlıyor, ama eş zamanlı o kadar tatlı ki, dengeden dolayı göze batmıyor.
- Benio yu seslendiren "Matsui Eriko"-ya bayıldım. Süpper performans. İlk defa main bir karakter seslendirmiş tatlı. Bundan sonra takipteyim. 
- Opening süpper eğlenceli. "Tomadoi Recipe" by Mikakuning!

Tag: Engaged to the Unidentified
Type: TV
Episodes: 12
Genres: Rom-Com
Duration: 23 min.
Cast: Mitsumine Hakuya(Hatano Wataru), Yonomori Benio(Matsui Eriko), Yonomori Kobeni(Terui Haruka)
myanimelist.net detail




Mikakunin de Shinkoukei OVA (2014 Winter)
Benio ile arkadaşının (Kashima, Nadeshiko) tanışmasını konu alıyor. Mükemmel değil ama izlenesi.
Type: OVA
Episodes: 1
Duration: 12 min.



Mikakunin de Shinkoukei: Mite. Are ga Watashitachi no Tomatteiru Ryokan yo. (2014 Winter)
Bizim ekip toplanıp onsene gidiyorlar. Mükemmel değil ama izlenesi.
Tag: Mikakunin de Shinkoukei Special, Engaged to the Unidentified Special
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 12 min.