Cuma, Nisan 11, 2014

The Secret Life of Walter Mitty (2013)

Life dergisinin -sanırım- fotoğraf bölümünde çalışan Mitty, tanışmadığı iş ortağı Sean'ın eş zamanlı hayranıdır. Çünkü fotoğrafçı Sean, neredeyse bütün dünyayı dolaşmakta ve harika kareler yakalamaktadır. Değişim öneren ve bütün çalışanları işten çıkarmayı kafasına koyan yeni müdür Ted'ın 25 numaralı filmi istemesi ve bir ilk olarak Mitty'nin bunu bulamaması sonucu macera başlar. Mitty, 25 numaralı filmi sormak için Sean'un peşine düşer.

Eh işte! Kısa boyuna rağmen iyi vücut hatlarına sahip Ben Stiller-ı severim. Lakin Mitty'i beğenmedim, gerçekçi olamayacak kadar fazla ezik. Ek olarak hayal dünyasına dalması, gerçeklikten kopması beni güldürmedi, acıma dahi hissetmedim. Maceraya başladıktan sonra yaşadıkları ise hayal mi, gerçeği mi, ne?! düşündürücü. Hele hele çantasıyla köpekbalığını paraladığı yer bir tuhaftı. Hastası olduğum Tropic Thunder (2008)-da Ben Stiller'ın panda ile kapıştığı bir bölüm vardır; hani gülmekten göbişimin çatladığı. Sanırım çok tuttu diye benzer birşey yapmaya çalışmışlar, ama olmamış.

Hmm yazarken daha da netleşti. Sırf Ben Stiller-ı sevdiğim için Eh işte demişim, aslında filmi sevmemişim. Filmin bomba etkisi yaratan yanı ise kesinlikle Sean O'Connell rolündeki Sean Penn idi. O kadar genç gösteriyordu ki, bir ara o mu değil mi tereddütte kaldım. Maşallah çok karizma adam.

Özetle aslında sevmedim!:)

Genres: Günlük Yaşam, Az Komedi
Country: Amerika
Duration: 114 min.
Director: Ben Stiller
Cast: Ben Stiller(Walter Mitty), Sean Penn(Sean O'Connell), Adam Scott(Ted Hendricks)
imdb detail