Pazar, Mayıs 25, 2014

Shinee

Beş adet filintadan oluşan, SM Entertainment bünyesinde bulunan Kore Boyband grubudur. 2009 dan beri dinliyor olmama rağmen üyeleri kalbimi Colorful parçasıyla yerinden sökmüşler, üzerine Shinee diye kazımışlar ve tekrar yerine takmışladır. Sonuç: bu yazı:-)

Grup ilk çıkışını 2008 Mayıs ayında "Replay" ile yapıyor. Klip süpper, çünkü hastası olduğum, dünyalar tatlısı Victoria esas kızı oynuyor.
ps1: f(x) in Victoria-sı.
ps2: Replay-in Japanese Debut-unda ise malesef "Girl Generation"-ın uyuz Yoona-sı var. ühhhüüü(.

Her birini ayrı ayrı sevdiğim ve -yaşım dolayısıyla- çocuğum bellediğim (çünkü pek ufaklar yaws:-)))) grup üyelerine gelince:

JongHyun: Bir tv programında annesinin ona hala bebek muamelesi yaptığını öğrendim. Sanırım bu nedenle JongHyun fazla duygusal, tam bir sulu göz. Lakin sesi muhteşem.
Onew: Çok tatlıı, hele o gülüşü (Bakınız "Hello" klip sonu veya Colorful) kendisini ilk Idol King Pataya da izleyip beğenmiştim. Pek soğukkanlı ve erkek gelmişti bana, yaşıtlarına oranla. Yıl 2011 di sanırım. Ek olarak sesi müthiş.


Taemin: minik Taemin-im benim hahahaaha! WGM nedeniyle kendisini görünce gülmeden edemiyorum. Şaka bir yana harika dans ediyor. U-Kiss-Kevin-dan sonra dansı yakıştırdığım ender adamlardan...








Key: Komik çocuk. Her ne kadar çok bilmişlik taslasa da, çok konuşsa da bebek gibi kalbi var Key -in.. ööö zaten hala bebek biliyorum ama pek saf geliyor bana. Hele "Best Artist of The Year Award" ını 2013 de aldıklarında ağlaması yok mu?! Tebrikler.







Minho: Ve abi Minho) Bir çok bölümde ekip arkadaşlarına sarılarak abi gibi destek olan Minho çok saygılı bir çocuk. Oturması, kalkması, edebi, ahlakı! Kendisini bir çok şov programında izledim, izliyorum adam gibi duruşundan taviz vermiyor, aferin. Bu arada Minho-nun titreyen sesiyle sevenlerine teşekkür ettiği 2013 Best Artist of The Year Award -ı bulup izlemenizi tavsiye ederims.






SHINee World II in Seoul DVD Hakkında!
- Konser sırasında gösterilen özenle hazırlanmış mini filmleri çok beğendim.
- Kıyafetlerin rengi, biçimi, melek kanatları gibi aksesuarlar fazla Din kokuyor. Taemin-in dinine çok bağlı bir çocuk olduğunu biliyorum. Sanırım diğerleri de öyle.
- Hazırlanmış mini filmlerden birinde silahlar konuşuyordu. Yine JongHyun,"Heya" isimli şarkıyı söylerken birden kendisini kana buladı. Topluluklara idoller tarafından sunulan şiddet içerikli görselliği -gözüme her ne kadar leziz görünse de- sorumluluk sahibi bir dünyalı olarak tasvip etmiyorum...

PS: yeni birşeyler öğrendikçe bu yazıyı güncellemeye karar verdims. ima made arigatou :-)