Cumartesi, Mayıs 10, 2014

Toaru Hikuushi e no Koiuta (2014 Winter)

Devrimle Cumhuriyet rejiminin geldiği ülkede, kraliyet ailesi tutuklanan 9 yaşındaki prens Kal-el ortada kalır. Albus'lar tarafından evlat edinilip büyürken devrimin baş aktörü Nina Viento'ya olan nefreti de büyür. Zamanı geldiğinde kendisiyle yaşıt üvey kardeşi Ariel ve Kal-el hayalleri olan pilot okuluna giderler. Nina'dan intikam almak için yanıp tutaşn Kal-el burada Claire'e rastlar ve aşk başlar.

Şöyleki; ilk bölümde Ignacio'nun çekici ve delici bakışlarını görüp, Kal-el ile Claire'in romantik karşılaşmasına tanık olup seriyi izleme kararı aldım. Beklentim karakterini sevdiğim Ariel ile Ignacio arasında birşeyler olmasıydı, nasıl olsa partnerlerdi. Seri beni bu beklenti ile oyalarken 5.episode da sürpriz bir gelişme oldu. 7 de ise Igna hakkında öğrendiklerim beni etkiledi ve serinin haritası çizildi.

Serideki karakter gelişimini hiç ama hiç sevmedim. Kal-el'i kast ediyorum. Anne anne diye intikam yeminleri eden çocuk iki saniyede muma döndü. Olmamış. Nina ise çocuk yaşından beri politik işler gören biri. İki karakteri arasında keskin çizgiler olmalıydı derims, olmamış! Beğenmedim. Igna ise umutlarımı yıktı. Serinin asıl kahramanlar Ariel, Mitsuo ile Chiharu, Benjamin ile Sharon du bana sorarsanız. Savaş sahneleri heyecanı yukarda tutarken romantik dokunuşlar hoş olmuş.

Özetle ne desem, devamı olursa baksam mı bilemediğim bir seri oldu. Konu bir halta benzemiyor ama işleniş başarılı (heyecanlı savaş sahneleri, romantik anlar, mantıklı sürprizler) Karakter gelişimi berbat.Sonuç: İkinci sezon olursa bakıyım bari.

ps: Fausto karakterini de sevdim. Bence Isla için yaptığı şey harika.

Tag: "The Pilot's Love Song", "Love Song of a Certain Pilot"
Type: TV
Episodes: 13
Genres: Pilot, War, Romance
Duration: 24 min.
Cast: Axis Ignacio(Ishikawa Kaito)
myanimelist.net detail