Cumartesi, Temmuz 05, 2014

The Congress (2013)

Gittikçe sağır, kör filan olmaya başlayan oğluyla ilgilenmeyi tercih edip kariyerine ara veren Robin Wright, parasız kalınca gelen son teklifi değerlendirir. Aktris olarak bütün haklarını, bilgisayarda oluşturulan yeni Robin Wright'a devreder.

Robin Wright'ı çok geç keşfettim (bakınız Adore). Çok güssel, pek dişi. Bakışı, tavırları, sessizliği, ses tonu; hepsi birbirinden asil. Hal böyle olunca bu filme balıklama atladım. Lakin beğenmedim. Konu; ilginç, oyunculuklar; eh işte (ps: Al'ın ağladığı sahne berbat ve gereksizdi). İşleniş; hiçççççç tarzım değil. Hayatın anlamını beyaz perdede aramadığımdan olsa gerek, karmakarışık filmleri sevmiyorum. Filmin sonundan ise hiç bir şey çıkaramadım. Anlamadığım filmlere -woowww harikaydı, ay pek derindi, o kadar ki bir tek süpper zekiler görebilir- deme huyum olmadığından kral çıplak diyorum; berbattı. Üzgünüm Robin Wright. ps: filmin yarısı animasyon. Miyazaki hayranı ben için hiç bir şey ifade etmeyen cinsten.

Genres: aile, saçmalık
Country: Israel, Germany, Poland, Luxembourg, France, Belgium
Duration: 122 min.
Director: Ari Folman
Cast: Robin Wright(Robin Wright), Sami Gayle(Sarah Wright)
imdb detail