Cuma, Temmuz 18, 2014

Transformers: Age of Extinction (2014)

Daha dün gibi... Fragmanda "Mark Wahlberg"-ı görünce gevrek gevrek gülümsemiş, görüştüğümde müjdeli haberi arkadaşlara vermiştim. "Sıradaki Transformers filmi müthiş! Victoria's secret geçit töreni gibi değil, gayet brütal! Niyahet gerçek bir Transformers izleyebileceğiz! Hem de başrolde Mark Wahlberg oynuyor. Kesin iyi film!".

AAAAAAAAH! AĞLAMAK İSTİYORUM SAYIN OKURKEŞLER! Çünkü yetmez gibi üstüne para verip sinemada izledim:(

Anlaşılacağı üzre de sevmedim. Sevmediğim noktaları yazarsam senaryoyu buradan okuyacaksınız, ondan "bütün olarak sevmedim" diyor bu şunu altı çizili olarak ekliyorum. Bir daha hiç bir Transformers filmini izlemek için para verip sinemaya gitmeyeceğim!

ps: Ayrıca; Mark hayatımda gördüğüm en berbar genç kız babasını oynamış. Yani kıza bir bakışı var, babamısın sapıkmısın belli değil; ne biçimsiz bir kadro, ne başarısız bir işleniş!  PÜF!
ps2: Bir transformers klasiği olarak kaçak modda dolaşan, zor şartlarda yol alan ekip içinde bir tek -genç kızımız- üç kere outfit değiştiriyor. Önce skinny jeans, sonra şort, sonra da başka bir pantalon. Ya şaka mısınız siz?!

Genres: transformers shit
Country: Amerika, Çin
Duration: 165 min.
Director: Michael Bay
Cast: Mark Wahlberg(Cade Yeager), Stanley Tucci(Joshua Joyce), Nicola Peltz(Tessa Yeager)
imdb detail