Salı, Ağustos 26, 2014

Naruto: Shippuuden Movie 6 - Road to Ninja (2012 Summer)

Naruto ve Sakura akşamın bir vakti takılırlarken ortaya çıkan Madara yüzünden başka bir boyutta gözlerini açarlar. Rastladıkları herkesin farklı davrandığı bu boyutta Sakura'nın ailesi, Kyubi'den köyü kurtarmak isterken ölmüştür. 4. Hokage Sakura'nın babası olduğundan Naruto'nun ailesi hayattadır. Sakura tek başına, Naruto ailesi ile olmaktan mutlu bu boyutta günlerini geçirmeye başlarlar. Lakin ortaya, yine Madara kaynaklı, maskeli bir çocuk çıkar.

ps: Sai'nin çizimleri bir harika :)
ps: Gai ve Kakashi süper :)
ps: Sasuke her zamanki gibi cool, playboy ken bile. :)
ps: Forever Hinata :)
ps: Sore dewa, "Mata Ashita" by "Asian Kung-Fu Generation": Awesome :)

Film 28 July 2012 de vizyona girdi ya, ben 29 July 2012 de sinema salonunyadım. Osaka'daki :-):-):-)
O zaman aldığım notları aktarıyorums. Buyrun...

...İzlediğim en iyi Naruto movie idi.  Lakin objektif olamıcam. Çünkü movie yi japonyada, naruto fanı bir sürü caponla birlikte ağlaya ağlaya, yeri gelince kahkaha ata ata, cam gibi ekranda izledim. Film 28/07 de vizyona girdi. Bütün seanslar full olduğundan ben 29/07 de gidebildim. salon yine full du. öncesinde kapış kapış giden Naruto eşyaları figure leri posterleri için yapılan savaştan dolayı yorgun lakin sevinç ve heyecan içinde oturdum koltuğuma. Naruto bu, dram olmasa olmaz. ben çaktırmadan gözyaşlarımı sileyim derken, salonun yer herinden çekilen burun sesleri gelmeye başladı. etrafıma baktım. herkes hüngür hüngür. eşler sevgililer dişilere mendil yetiştiriyo filan. harika bir duyguydu. evimden milyon km uzakta, evimde hissettim. sonra rahatladım tabii, fırlattım hıçkırıklarımı herkes gibi. movie ye gelince; konu güsseldi. another world karakterler acayip komikti. Minato ve Kushina beni yine kalbimden vurdu. Sasuke me gelince; yerim ben onu.. lakin değinmiden etmicem: Sasuke Naruto da önemli bir karakterdir. her ne kadar son zamanlarda senaristler çocuğu ne yapacaklarını bilemeselerde bence öykece kenara atmasalar iyi olur.  (der ve bıçağını bilemeye devam eder dii ;) ) boru değil, naruto bilmem kaç sezon sasuke sasuke diye koşturdu. onu bulmak, köye döndürmek uğruna değişti, gelişti. Sakura ise Sasuke yi seviyor. Türk usulü değil, gerçekten seviyor. hal böyleyken filmde Sasuke yi gördüklerinde verdikleri tepkiyi çok basit ve uyumsuz buldum... Abi Sasuke bu... bi şaşırın bi dumur olun di mi. onun dışında herşeyy süpperr ;))) ps: Jiraiya sama cığımı göreydim bi de ne şık olurdu. ama Naruto ya fazla yük, animeye fazla dram binerdi. böylede güssel.

İzleme notlarım:
_ Sai's pictures was awesome :)
_ Gai and Kakashi were awesome :)
_ Sasuke is so cool when he looks like a playboy :)
_ Forever Hinata :)
_ Sore dewa, Mata Ashita by Asian Kung-Fu Generation: Awesome :)

Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 1 hr. 49 min.
Cast: Namikaze Minato(Morikawa Toshiyuki), Uzumaki Naruto(Takeuchi Junko), Uzumaki Kushina(Shinohara Emi),
Kyuubi(Genda Tessyo), Uchiha Sasuke(Sugiyama Noriaki)
myanimelist.net detail