Çarşamba, Ağustos 06, 2014

Paris 2014 - Part 2/4

Kereviz: Evet, tekrar Dii Hanımla birlikteyiz ve kaldığımız yerden devam ediyoruz. Paris! Hazırlandınız, gittiniz. İlk olarak ne yaptınız?
Dii: İlk olarak havalimanında turizm ofisini bulup "Paris Visite Pass" kartı aldım. Bu kart sayesinde seçtiğiniz zone lar kapsamında, seçtiğiniz gün kadar sınırsız metro kullanımı yapabiliyorsunuz.
Kereviz: Aa! İlginç bir uygulama. Bu kart işinize yaradı mı bari?
Dii: Hem de nasıl! Kullanacağım hatları gitmeden belirlemiştim. Lakin Paris'te bazı hatların ve istasyonların tadilatta olduğunu öğrendim. Bu öğrenme aşamaları yaşarken olduğundan bol bol metro değiştirmem, bir geri iki ileri gitmem gerekti. Paris'i görmek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim hihihihihhihi!
Kereviz: Kulağımıza küpe olsun!
Dii: (!!xx0%&??)
Kereviz: Yalnız gittiğinizi biliyoruz. Sizi orada karşılayan oldu mu?
Dii: ahhhhhhhhhhh!
Kereviz: İyi misiniz? Birden alınınızı tuttunuz. Su getirin! Çabuk su getirin!
Dii: Ah, beni yanlış anladınız. İyiyim, hem de çok. Havalimanında beni karşılayan olmadı ama otelime yakın istasyonda metrodan inince... İşte tam orada karşılaştık.
Kereviz: AY KİMİNLE ???
Dii: Naruto ile.
Kereviz: (xxx(*!!?+%&??)
Dii: Reklam panosunda devasa bir Naruto resmi vardı. Çok cool görünüyordu ve sanki bana "Okaerinasai Dii-ciğimmm!" diyordu. Ah, kalbim yerinden fırlayacak gibi oldum...
Kereviz: öhöm öhöm. Paris'te ilk olarak nereyi görmeyi seçtiniz.
Dii: Ne! Hm! Ah! Evet! Havalimanından RoissyBus'a binerek şehir merkezine vardığımda ilk olarak "opera house"-u gördüm. Gayet şatafatlıydı. Otele yerleştikten sonra ziyaret ettiğim ilk yer ise montmartre bölgesindeki Sacre Coeur oldu. Paris'in büyük bir kısmını gören bu yapının hem zarif hem hüzünlü halini sevdim. Çevresinde kaynayan turistleri yara yara ressamların harikalar yarattığı tepeyi gezdim. Paris'te en çok sevdiğim 3. eylem bu oldu. Sacre Coeur ve çevresi yani. Ah, ek olarak burada saat 20:00 de kapanan bir Starbucks var.
Kereviz: Gidip orada da buldunuz yani Starbucks-ı.. ihihhiihi. Üçüncü eylem bu demek! Ya ilk ikisi?
Dii: (cıkcıkcık) Sabır erdemdir!
Kereviz: ...
Dii: Ertesi gün Musee Du Louvre'yi gezdim. Gerçekten çok büyük pek büyüleyiciydi. İşte en çok sevdiğim 1. eylem buydu..
Kereviz: Kaldı ikiiiii! ihihiih. Ama önce kısa bir reklam arası. Dii hanımın Paris'te en çok sevdiği ikinci eylemi merak ediyorsanız; Stay Tuned :)