Pazar, Eylül 14, 2014

Blood-C (2011 Summer)

Tapınaktaki işlerini bitirince Fumito'nun kafesine gidip kahvesini içen Saya, sonrasında şarkılar türküler söyleye söyleye okula gitmektedir. Okul arkadaşları ile hoş vakit geçirdikten sonra evi gelip pek sevgili babasının uzattığı kılıcı kapmakta, insan yiyen canavarları öldürmeye başlamaktadır.

Çizimler süpper. Saya'nın okul kıyafetine bayıldım. Kopan kafalar kollar başlar ise muhteşem. Fışkıran kanlar fazla abartı ama gözü rahatsız etmiyor ps: çok yakın zamanda Hellsing izledim diye olabilir:-) Fumito'ya bayıldım. İncelikli yapısı altında sürdürdüğü oyun gayet şık.

Lakin; film boyunca herkese korucam, söz verdim diye ortada dolanan Saya 'nın millet ölürken (bakınız fırıncının tren tarafından yenmesi, sınıf arkadaşlarının parçalanması) kesmen mısır patlatıp yemesi sinirlerimi bozdu. İşe yaraman için illa birilerinin cani bir şekilde öldürülmesi mi gerekiyor sevgili Saya?! Böyle de bir saçmalık olabilir mi?!

Blood+, benim için çok ama çok özel bir anime serisidir. İşte bu nedenle Blood C yi izledim. Blood+' ın yanından bile geçmiyor ama brütallik seviyesi yüksek olduğu ve canımı sıkmadığı için devamına bakıcams.

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Dog(Fukuyama Jun), Nanahara Fumito(Nojima Kenji)
myanimelist.net detail



Blood-C: The Last Dark (Jun 2, 2012)
Kasabada yaşanan faciadan sonra 6 ay geçmiştir. Saya, intikam için şehre gelmiştir. Dakka bir gol bir modunda, gelir gelmez bir yaratıkla karşılaşır ve onu öldürür. Bu esnada düşmanına düşman bir örgüt ile tanışır. Bu örgütün teknik becerileri ile kendi gücünü birleştirerek intikam alabilecektir.

Çizimler ve brütallik yine şölen tadındaydı. Konu serinin devamı, yani normal. İşleniş ise bu sefer daha başarılı. Serinin işlenişini döver yani!: dicektim ki, Mana denen tokatlanası kız çıktı ortaya. Salak kız yardımı dokunacakmış gibi Saya'ya yapıştı. Arada Saya Saya diye cırlaması yok mu? Seriye sızıp Ne var lan neee?! diye sorasım geldi. Yine de Mana'nın babası ile Saya arasındaki bağ gayet başrılı kurulmuş. Özetle şık brütallik, izlemeye devam.

Tag: Blood-C Movie
Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 1 hr. 50 min.