Pazar, Eylül 21, 2014

Bokura wa Minna Kawaisou (2014 Spring)

Ailesi (klasik olarak) yurtdışında çalışmaya başlayınca the Kawai Complex isimli yerde oda arkadaşıyla yaşamaya başlayan Usa, başlarda durumdan hoşnut olmaz. Çünkü oda arkadaşı mazoşittir. Tam kapıyı çarpıp çıkacakken rüya-kızının da burada yaşadığını öğrenir. Elbette fikir değiştirir. O günden sonra Usa-kun'un yaşamı, bir mazoşist, tatlı bir sadist, gözlüklü bir sadist ve kitaptan kafasını kaldıramayan rüya kızı ile birlikte, beklentilerinin aksine, gayet hareketli ama eş zamanlı eğlenceli geçmeye başlar.

BA-YIL-DIM! Konu standart ama işleniş gayet başarılı. Bazı bölümlerde koptum gülmekten (2,4,8,12 favorim).. İşlenişten çok başarılı olan ise karakterler. Ah! çoktandır bu kadar başarılı karakterleri bir arada izlemedim -sanırım-!. Usa-ya bayıldım. Sünepe değil, her kıza mavi boncuk dağıtmıyor, yeri geldiğimi dayağını diyor, yeri geldimi kendi de cırlıyor. Ek olarak erkek, yani fantezileri var! Süpperrrr!!!:-)

Kawai ise ne cazgır ne de salak. Kaba değil, sadece duygularını gösterme konusunda başarısız. Kafası karışınca ise çok tatlı. Ablası Mayumi çok komik. Evin diğer erkeği Shirosaki mazoşist olmasaydı Mayumi 'i öküz bulabilirdim. Lakin şimdi sadece çocuk ruhlu diyebiliyorum. Arıza Sayaka ve tatlı olduğu kadar korkutucu ev sorumlusu Sumiko-San karakteri de gayet yerinde. Özetle çok gülerek ve bol keyif alarak izledim.

Tag: The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Usa Kazunari(Iguchi Yuuichi), Kawai Ritsu(Hanazawa Kana)
myanimelist.net detail



Bokura wa Minna Kawaisou: Hajimete no (2015 Winter)
Usa ile paylaşmak istediği bir kitabı, araya Culture Festival-i girdiği için bir türlü veremeyen Ritsu, ilk adımı atar ve Usa'ya oyunlarla ilgili soru sorar. Usa nasıl kitaplarla ilgilenmeye başladıysa, Ritsu da Usa'ya yakınlaşmak için yol aramaktadır. İşler yavaş ilerlemektedir. Ama: ilerlemektedir.
Mükemmel bir special değildi. Ama iyiydi. Mayumi ve Sayaka'nın festival sırasında milleri baştan çıkartmasına koptum :-). Özet olarak arşivlemiyorum ama sevdim.
Tag: The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior: First Time, Bokura wa Minna Kawaisou: Hajimete no, Bokura wa Minna Kawaisou Special
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.