Pazar, Eylül 14, 2014

Genius Party (2007 Temmuz)

1: Genius Party: DJ olsaydım kesinlikle görselini kullanacağım bir klipti. 5-6 dk kadar sürüyor.

2: Shanghai Dragon: Gelecekten gelen robotlar küçük bir çocuğun peşine düşer. Çocuk, hayal ettiği şeyleri çizip gerçeğe dönüştürebiliyordur. 19-20 dakika sürüyor. Sevmedim.

3: Deathtic 4: Zombilerin dünyasına sızan kurbayı bir grup okul çocuğu bulur ve onu yaşayanların dünyasına göndermeye kasarlar. 10-11 dakika sürüyor. Sevmedim.

4: Doorbell: Çocuğun biri diğer karakteri ile hesaplaşıyor; herhalde, Anlamadım ve sevmedim. 13-14 dakika sürüyor.

5: Limit Cycle: Anlamadım ve sevmedim. 18-19 dakika sürüyor.

6: Happy Machine: Bir bebeğin hayal gücü ve maceraları. Sevdim, bebek çok tatlıydı. Hatta arşivliyorums. 15 dakika sürüyor.

7: Baby Blue: Şehir değiştirmeyi düşünen bir çocuk hoşlandığı kız ile okulu asar. Hüzünlü ama fena değil. 14-15 dakika sürüyor.

Özetle bazıları iyi bazıları kötü, kısa oldukları için çekilir. Sonrakine bakıcams.

Type: Movie
Episodes: 7
myanimelist.net detail



Genius Party Beyond (Oct 11, 2008)

1: Gala: fasülyenin hikayesi. fena değildi. 14-15 dakika.
2: Moondrive: garip bir çetenin hikayesi, hiç sevmedim. 14-15 dakika.
3. Wanwa the Puppy: 13-14 dakika. anlamadım, sevmedim de.
4: Tojin Kit: uzaylıların içine girdiği oyuncaklarla yaşayan bir kızın hikayesi: 13-14 dakika. sevmedim.
5: Dimension Bomb: 19-20 dakika. sevmedim. Garip bir çocuk ile kız, kelebekler peşinde koşturuyor filan.

Bu sefer hiç birisini sevmedim, bu nedenle hızlı hızlı geçtim. Olursa bir sonrakine yine bakıcam, beğenmezsem bir daha da bakmam.

Type: Movie
Episodes: 5