Cumartesi, Eylül 06, 2014

Porco Rosso (1992)

Savaş sırasında ölümle burun buruna gelen Porco, domuza dönüşüp hayatını bir adada yalnız yaşayarak ve hava korsanlarını yakalayıp para kazanarak geçirir. Bir gün amerikalı pilot Curtis ile kapışır, uçağı ağır yaralanınca da soluğu İtalya'da alır. Yeni uçağını 17 yaşındaki Fio tasarlar. Sadece tasarlamakla kalmaz, Porco ile yolculuğa çıkar.

HAHAHAHAH!
Filmin daha ilk 5 dakikası içinde gülmekten öldüm yahu. Kaçırılan o 15 kız beni benden aldı. Hava korsanlarının yönünü ok şeklinde girerek anlatan gemi tayfalarına ne demeli?!!! HAAHAHHA! Konu hareketli olduğu için karakterleri derinlemesine inceleyemedim. Ama Fio'yu sevmedim. Kaşar ruhlu kızları sevmiyorum çünkü. Hoşlandığın adamı elde etmek için etik yolların her birini kullanabilirsin. Ama haberi yokken öpücüğünü çalamazsın. Hem de onu seven başka bir kadının önünde. Tam dayaklık. Tam tersine Gina-sama çok güssel, pek asil. Bayıldım. Özetle; en sevdiğim Miyazaki filmi değildi elbet, ama kesinlikle izlenmeliydi. İzlenildi, sevildi.

Tag: Kurenai no Buta-Porco Rosso
Type: Movie
Episodes: 1
Duration: 94 min
Director: Hayao Miyazaki
myanimelist.net detail