Cumartesi, Eylül 13, 2014

Sin City: A Dame to Kill For (2014)

Arc 1:
O gece başından geçenleri pek anımsamayan Marv'ın kısa hikayesi.

Arc 2:
Babasından intikam almak için ilginç bir yol izleyip poker masasına oturan Johnny'nin hikayesi.

Arc 3:
Hartigan'ın ölümünden sonra kafayı çizen Nancy'nin hikayesi.

Arc 4:
Eski yavuklusunun yardım çığlıklarına kanarak suçsuz bir adamı öldüren Dwight'ın intikam alma çabaları.

Sinemada izlediğim filmi hiç ama hiç sevmedim. Yeni moda çıplak kadın durumuna -fazla- odaklanılan movie, resmen dizi tadındaydı. Tamam, Eva Green-i ben de seviyorum ama film boyunca kusturdu resmen.

Hartigan'ın hayaletine ne demeli?! Berbat ötesi. Önce kafayı sonra kendisini çizen Nancy'de berbattı. Yeni Dwight'ı da sevmedim. 2005 yapımı Sin City de oynayan "Clive Owen" olsaymış yine keşke. Hele hele, adam estetik olduktan sonra tamamen başka bir formda oraya çıkmıyor mu?! Ne yani Dwight 3 kere estetikle tamamen yüzünü mü değiştirdi? PÖH! 
Bu arada Ava'nın zenci koruması Manute'nın gözünü Marv çıkarıyor. Demekki 2014 deki, 2005 deki Sin City den önceki dönemi işliyor.
Ay unutmadan Miho da değişmiş. Yeni miho Jamie Chung diye biri olmuş: Berbat! 

Özetle hiç sevmedim. Trend peşinde koşmasalarmış, ticari kaygılar yaşamasalarmış keşke... 

ps1: fimin en iyi performansı kesinlikle Senator Roark rolündeki "Powers Boothe" e ait. O gözler yok mu gözler; ciddi ciddi manyak gibi bakıyor.
ps2: favori karakterim yine hapları kutuyla içen Marv. Canım benim :-)

Country: USA
Duration: 102 min.
Director: Frank Miller, Robert Rodriguez
Cast: Josh Brolin(Dwight), Joseph Gordon-Levitt(Johnny), Eva Green(Ava), Christopher Meloni(Mort)
imdb detail