Çarşamba, Ekim 29, 2014

Ao Haru Ride (2014 Summer)

Ortaokul bir sularında hoşlandığı çocuğun başka bir okula transfer olduğunu öğrenen Futaba, liseye başladığında değişmeye karar verir. Keza tatlı olduğu için ortaokulda çok zor zamanlar geçirmiştir. Yeni Futaba, daha agresiftir. Lakin bu hali Kou ile tekrar karşılaşınca askıda kalır. Kou da değişmiştir. Fakat bu yeni hali Futaba' nın ona tekrar aşık olmasını engelleyemez.

Seri bir başladı, beni ekran başına bağladı. Uzun süredir bu kadar başarılı romantik bir seri izlememiştim. Kou'nun hastası oldum. Ses tonu ise: OMG! yok böyle bir şey. Seslendiren "Kaji Yuki". Yükse phone-a, sabahtan akşama kadar ağzının suyu aka aka dinle! Ek olarak seriyi çok cesur buldum. Çünkü şimdiye kadar izlediğim romantik serilerde kız milleti bu kadar agresif değildi. Futaba'nın Kou'nun saçlarını okşaması ve Kou ona bakınca Baka diye onu yumruklamak yerine çocuğun gözlerinin içine baklması; tebrik ederim cidden keza o sahnede ben kıpkırmızı oldum.

İkinci sezonu umarım olur dediğim seride Futaba sarışın bir çocuğun üstüne düşüyor bir ara. Açıkcası ikinci sezonda o çocukla ilgili gelişmeler bekliyorums. Ek olarak saçından çıkardığı tokayı Futaba nın bileğine takması gibi inceliklere bayıldım. Çizerin bu özeni cidden alkışlanası.

ps: Futaba'yı sevdim. Dürüst, iyi niyetli, agresif, cesur hali süpper. Ek olarak bende insanları kokalarım ve iyi kokuyolarsa bu beni rahatlatır ve o kişi sevmemi sağlar. Bu nedenle Futaba ile empati kurdums:-)
ps: opening süpper! "Sekai wa Koi ni Ochiteiru" by CHiCO with HoneyWorks

Tag: Blue Spring Ride
Type: TV
Episodes: 12
Genres: romantic
Duration: 23 min.
Cast: Mabuchi Kou(Kaji Yuki), Tanaka Youichi(Hirakawa Daisuke), Kominato Aya(Kenn)
myanimelist.net detail



Ao Haru Ride: Unwritten (2014 Summer)
Ortaokul 1 sularında erkek milletinden hoşlanmayan sessiz hanımhanımcık Futaba için Kou farklıdır. Bir gün Kou onu buluşmaya çağırır ama kendisi mekana gelmez. Kalbi kırılan Futana yaz tatili bitip okullar tekrar başladığında Kou nun başka okula transfer olduğunu öğrenir. Yıllar geçer. Futaba liseye başlar. Bir gün saçları aynı Kou gibi hafif dalgalı olan bir çocuk gözüne ilişir.
Futaba ve Kou nun ilk zamanlarını içeren OVA ya elbette bayıldım.

OVA-2
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA KALP KRİZİ GEÇİRİYORUM. Kou, Yuuri 'nin teklifini reddetti, Futaba ile yakınlaştı. Ek olarak "Touma Kikuchi /Hasabe", Futaba'ya yaşadıkları kazayı kafasına takmamasını gayet cool bir şekilde söyledi. Ay cok romantikler, süperler, bayıldımmm... Ay yukata giyip festivale gittikleri OVA da çıkar umarıms. 

Type: OVA
Episodes: 2
Duration: 21 min.