Çarşamba, Ekim 01, 2014

Dropped Anime List (2014 Fall)

Vanquished Queens (2013 Spring, 2014 Fall)
Dövüş ustası rahibe yakalandıktan sonra işkence görür. Tutsakken tanıştığı hücre komşusunun gaz vermesi ile kendisini ve diğer tutuklu kızları kötü, çirkin, kısa adamdan kurtarır.
2009 yılına ait, 12 bölümlük TV serisi "Queen's Blade: Rurou no Senshi"-e ait olduğu öğrendiğim OVA yı tarzım olmadığı için sevmedim. Eğer işkence esnasında bağlanan, koca memeleri ortaya dökülen ve ah uh şeklinde garip sesler çıkarak kızları izlemekten keyif alMIyosanız siz de sevMEyebilirsiniz. Özetle 4 bölümlük OVA'nın sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Amagi Brilliant Park (2014 Fall)
Yakışıklı, cool ve narsist Seiya, silah zoruyla okula yeni transfer olan Isuzu ile çıkar. Birlikte Amagi Brilliant Park isimli, her yeri kırık dökük, çalışanları sönük, ziyaretçi sayısı acayip az yere giderler. Geziden hiç keyif almayan Seiya, "burası ne biçim bir yer" diye sitem eder. Bunun üzerine Isuzu, onu yönetici ile tanıştırır. Latifa, magic land den dünyaya geldiklerini söyledikten sonra Seiya'dan yeni yönetici olmasını ve parkı yıkılmaktan kurtarmasını ister. Yetmez gibi çocuğu tutar öper. Bayılan Seiya, evinde kendine gelir ve artık, insanların akıllarından geçenleri okuyabildiğini fark eder. ps: bu arada Seiya, küçükken ünlü bir çocuk starmış, lakin sonra ortadan kaybolmuş.
Seiya'nın çizimler süpper. Çocuk gerçekten yakışıklı. Lakin seri ecchi, theme den anladığım kadarıyla tek erkek bir sürü kız animesi, yetmez gibi örneğin Isuzu tam bir öküz ve Seiya her ne kadar karizmatik de olsa ona karşı fazla anlayışlı.. ps: Sünepe demek istemedim yakışıklı çocuğa ;) Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.




Daitoshokan no Hitsujikai (2014 Fall)
Elinden kitabı düşürmeyen Kakei, önceden hissettiği (hatta nasıl olacağını hayal gibi gördüğü) bir kazayı engelleyerek Shirasaki'nin hayatını kurtarır. Utangaç Shirasaki, değişmek için çabalayan koca memeli ve kısa etekli bir moe'dir. Kakei, kızın okulu eğlenceli hale getirme projenine katılmayı kabul eder.
Bir sürü kız, tek erkek animesi.. Çocuk kızın üstüne düşer ve -yanlışlıkla- memelerini yumuşturur, kız çığlığı basari filan, falan! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Girlfriend (Kari) (2014 Fall)
Sabahın köründe jimnastik pratiği yapmak için okula koşturan Kokomi, çalışma sırasında Fransız asıllı exchange öğrenci Chloe'nin aile fotoğrafını bulur. Fotoğrafı kıza geri verebilmek için okulu dolaşır ve bu sırasa izleyici, diğer kız karakterleri tanır.
Moe okul kızlarının mini eteklerle veya spor eşofmanlarla etrafta koşturup, birbirlerine iltifatlar, kucaklaşmalar, öpcükler dağıttığı seriyi izlerken sıkıldım. Sporla ilgili gibi gözükse de içinde azim yok, arkadaşlıkla ilgili gözükse de içinde benim inandığım arkadaşlık kavramı yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Grisaia no Kajitsu (2014 Fall)
Sonunda Hitman kılıklı Yuuji'nin dileği kabul olur ve normal bir liseye kaydı yaptırılır. Cool, karizma ve sexy esas oğlanımız yaşayacağı yeri ve okulu gezerken sadece 6 kız öğrencinin bulunduğunu öğrenir. Kızlar etrafta o yokmuş gibi iç çamaşırlarıyla bazen de çıplak olarak koşturmaktadırlar. Dahası sanki hepsi çocuğun ablasını tanımaktadır ve çocukla yarım kalmış bir intikam işleri varmış gibidir.
Tek çocuk bir sürü kız animesi, kızlar ellerinde bıçak filan taşısalar da çok mallar. Çocukta haliyle pek bir sert. Açıcası Yuuji Kazami'nin tarzını, çizimlerini (duş alırken filan acayip ii görünüyo :-)) ve sesini sevdim (Takahiro Sakurai), lakin vaktim kısıtlı. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim. 



Madan no Ou to Vanadis (2014 Fall)
Savaş sırasında esir düşen Tigrevurmud, kendisini yakalayan kocam memeli beyaz saçlı general, Eleonora-u banyo yaparken basar. Kız hiç rahatsız olmaz.
Tek erkek, bir sürü kız, harem, ecchi, ordular, savaşlar, filan, falan. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.
ps: alakalı olan Madan no Ou to Vanadis: Tigre-kun to Vanadi-chu e de bakmıyorums.



Yuuki Yuuna wa Yuusha de Aru (2014 Fall)
Hero isimli klüp üyeleri isteyenlere yardım ederken bir gün zaman duruverir. 4 kız kendilerini rengarenk bir dünyada bulurlar. Etraflarında garip görünüşlü yaratıklar belirince kızlar gerçek hero ya dönüşüp dövüşe başlarlar.
Telefonlarındaki app-i çalıştırınca hero ya dönüşen kızlarla ilgili seriyi sevmedim, tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Trinity Seven (2014 Fall)
Kuzeni Hijiri ile birlikte her zamanki gibi okul yoluna düşen Arata birden uyanır. Gerçek dünya mahvolmuş bir haldedir. Hijiri'nın yaşadığını öğrenen Arata onu bulmaya karar verir. Bunun için Royal Biblia Academy-e gidip mahou olacaktır.
Mahou style animeleri pek sevmiyorum. Ek olarak kızlarla dolu akademide tek erkek. Harem yani. Artı ecchi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shingeki no Bahamut: Genesis (2014 Fall)
Favaro ile Kaisar birbirleri ile atışan iki ödül avcısıdır. Sarhoş olduğu bir gün Favaro, kızın birine öpcük karşılığı rehberlik yapabileceğini söyler. Kız demon çıkar. Dahası öpünce adamın da kuyruğu çıkar.
Çizimleri ve karakterleri sevmedim. Konu da ilgimi çekmedi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Orenchi no Furo Jijou (2014 Fall)
Tatsumi'min bulup evindeki kuvete getirdiği deniz adamı Wakasa, "bana şunu getir, bunu götür" diye emirler yağdıran uyuz bir şeydir.
Iyyykk. Şımarık modda birşeyler isteyen uyuz deniz adamı ile şikayet ede ede hizmet eden kara adamının uyuz hikayesi. Özetle her biri 4 dakima olan 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ore, Twintails ni Narimasu. (2014 Fall)
Canavarlar Twintails yapan kızları toplayıp beyinlerini yıkayarak tarzlarını değiştiriyorlardır. Twintails hastası olan Souji, koca memeli bir kızın verdiği bilekliği kullanarak Twintails li bir hero ya dönüşür. ööö kız olmuştur yani .
Konu berbat. Ek olarak ecchi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Kaitou Joker (2014 Fall)
Kendisine joker diyen ünlü sihirbaz bi iş sırasında Hachi isimli bir çocuğa yardım eder. Sonrada çocuğu öğrencisi yapar.
Küçük çocuklar için, konu, çizimler ve işleniş bana göre değil. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Inou-Battle wa Nichijou-kei no Naka de (2014 Fall)
Literature club üyelerinden Jurai, chuunibyou sendromuna tutulmuş gibi garip hareketler yaparken ortaya ilginç bir alev çıkar. Böylece klübün diğer üyesi olan kızlar elementleri kontrol edebilen büyücü savaşçılara dönüşür.
Tek çocuk, bir sürü kız animesi, kızlar sadist, çocuk sünepe. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hi*sCoool! SeHa Girls (2014 Fall)
Play station oynayan küçük kızlarla ilgili.
Küçük çocuk animesi. Özetle her biri 11 dakika olan 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gugure! Kokkuri-san (2014 Fall)
Yalnız yaşadığı için doll olduğuna inanan bir kızın çağırması üzerine tatlı Kokkuri-san, Kohina'nın yanına gider. Onu yalnız görünce yemek yapar, iyi davranır filan. Kız, ramen leri atılınca "seni istemiyorum" der. Bunun üzerine Kokkuri-san evine geri döner. Kohina başlarda herşey normalmiş gibi davranır. Lakin sonra "kırıldım mı, bozuldum mu, neden ağlıyorum Kokkuri-san?!" diye sorar. Yufka yürekli Kokkuri-san geri döner.
Aslında Kokkuri-san-ı sevdim. Seri komik ama beni bağlayacak kadar değil. Ayrıca vaktim yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim. ps: vakit kalırsa kesin bakıcams. 



Ushinawareta Mirai wo Motomete (2014 Fall)
Okulun astronomi klübünde iki kız bir çocuğa aşıktır. İçlerinden birisi nihayet açılır, aynı gün bir kazaya kurban gider -sanırım-. Sonra seri önceki bir zaman dilimine geri gider. Kaori hala hayattadır. Hissettikleri bir deprem sonrası esas oğlan Sou-kun, çıplak bir kız bulur. Kız -yapması gereken bir görev olduğu dışında- hiç birşey hatırlamamaktadır.
Bütün kızların tek bir çocuktan hoşlandığı ve çocuğun herkese mavi boncuk dağıttığı serileri sevmiyorums. Büyük ihtimalle; bunlar yıldız kayarken dilek dilemişlerdi. Bu dilek nedeniyle kaza olmadan önceki günlere geri dönüldü ve gökten bir kız indi. Bu kız, kazayı önleyecek filan falan. Sevmedim, sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Sora no Method (2014 Fall)
Eski yaşadıkları kasabaya dönen Nonoka, çocukluğuna dair pek birşey hatırlamamaktadır. Ne çocukluk arkadaşları ile gözlem evinde buluştuğunu, ne şehre önderliğinde "saucer" çağırdıklarını, ne ortaya çıkan Noel isimli tatlış kızla geçirdiği zamanları... İşte bu nedenle Noel ile tekrar karşılaşınca tepki vermesi zaman alır. Diğer taraftan kasabanın tepesine bulunan "saucer" isimli garip nesnenin çağrılmasını isteyen, nesne geldikten sonra da şehri terk eden Nonoka'ya karşı, sanki eski arkadaşları biraz kırgındır. Havaifişek patlatamamanın derdinde olan bu arkadaşlar, "saucer"-ın gitmesini isterler. Noel ise "saucer" benim diyerek Nonoka'yı ikilemde bırakır.
Abi rolündeki "Mizusaka, Souta" nın cool tarzına ve giyimine bayıldım. Ama seri çok sıkıcı ilerliyor. Sadece canım arkadaşımmm! konsepti yeterli değil, konu da sarmalı, ki beni sarmadı. Neymiş?! Havaifişek patlatamıyolarmış gökyüzündeki nesneden dolayı, :-) ps: 2.bölümde Yuzuki o kadar çok cırladı ki bölüm bittiğinde başım ağrıyordu. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim. ps: abi yüzünden endingi arşivledims. kih kih!



Fran♥cesca (2014 Summer, Fall)
En güçlü undead karakter Francesca ve görevi undead leri yakalamak olan küçük kız-Exorcist'in maceraları...
Komik olması gereken seriye gülmedim. Özetle her biri 12 dakika olan 24 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Konna Watashitachi ga Nariyuki de Heroine ni Natta Kekka www (TV) (2014 Fall)
Garip çizilmiş karakterlerin sıkıcı dialogları. Anime değil oyun karakterleri gibi çizimler, küçük çocuklar için konu ve reklam kokulu konsept. İtiraf ediyorum; ne olduğunu anlamadım bile. Özetle her biri 15 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Hentai
Bir grup ilkokul veya ortaokullu kız toplanmış mide bulandırıcı (wc ürünleri gibi) şeylerden bahsediyor.
Valla kısa mısa ama izlerken midem bulandı yani o derece iğrenç. Zaten myanimelist.net te bulamadım kendisini. Özetle her biri 6 dakika süren 6 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Happiness Charge Precure! (2014 Winter, Spring, Summer, Fall)
Dünyayı yok etmek isteyen kraliçenin dev ve çirkin robotları karşısında mavi, yeşil, kırmızı saçlı, tatlı görünümlü savaşçı kızlar durmaktadır. Bunlar kalp şeklindeki bileklikleri sayesinde gökyüzünden yıldız çağırıp kötüleri yenmektedirler.
Küçük kızlar için anime... Özetle 49 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Karen Senki (2014 Fall)
Dünyayı ele geçiren robotların karşısında, kızkardeşi öldüğü için içi intikam hırsıyla dolu kadın savaşçı Karen vardır.
Oyun gibi çizimler, sevmedim. Konu da hoşuma gitmedi. Bir tek Karen'ın saç modeli cidden; COOL! Özetle her biri 11 dakika süren 11 bölümlük OVA nın sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ai Tenchi Muyou! (2014 Fall)
Stajer öğretmen olarak işe başlayan Tenchi'nin kafasına daha ilk günden çilekli panty giyen bir kız düşer. Yetmez gibi yardımcı olduğu öğretmen sadisttir. Öğrenci işlerinden sorumlu grup üyeleri ise koca memeli tacizcilerdir. Bakalım sünepe Tenchi ne yapacaktır.
Tek erkek bir sürü kız animesi. Ayrıca çocuk sünepe, ayrıca seri ecchi. Özetle her biri 4 dakika olan 50 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Santa Company (2014 Fall)
Santa'nın hediye fabrikasında çalışan küçük kız-Noel, geç gelen bir hediye talebini sahibine ulaştırmak için arkadaşlarıyla birlikte bir geyiğe atlar.
Bu film Santa'nın daha iyi anlaşılması için yapılmıştır şeklinde başlayan animeyi elbette sevmedim. Tatlı, şirin birşeymiş gibi çocukların önüne sunulan misyoner çalışmaları desteklemiyorum keza. Ek olarak küçük çocuklar için yapılmış animenin karakterlerinden Noel haç şeklinde toka takıyor. Şu hıristiyan camiası kıymetli dinsiz caponları rahat bıraksa çok sevinicem. Özetle 28 dakikalık Movie nin sadece ilk 10 dakikasını izleyip kestim. Gerisine hızlı hızlı baktıms.



Hatsune Miku Expo 2014 New York(2014)
Hatsune Miku ve saz arakdaşlarının New York ta verdikleri konser.
Way be... Tamamen bilgisayar ortamında create edilmiş karakterin konserine giden milyonlar var. Hepsi ellerindeki ışıkları sallayıp çılgınlar gibi eğleniyorlar. Açıkcası elektro ağırlıklı müzik pek tarzım değil. O nedenle kareleri hızlı hızlı geçtim. Lakin event Türkiye de olsaydı sanırım desteklemek için giderdim... Özetle 2 saatlik konserin sadece ilk 10 dakikasına baktım, gerisini hızlı sarıp kestim. ps:myanimelist.net te bulamadıms. 



Shirogane no Ishi: Argevollen (2014 Summer, Fall)
Yeni mezun Tokimune, emrinde olduğu Ukyou'nun sözünü dinlemez ve düşman saldırısı altındaki bir konvoya yardım eder. İşte bu sırada, kendi robotunu bırakıp konvoyda yer alan robotu kullanır ve robotun mühendislerinden Jamie'nin hayatını kurtarır. Sonrasında Jamie'den yardım alarak robotu kullanmaya, düşman robotlarla dövüşmeye başlar.
Çizimler iyi, main karakter Tokimune karakterli görünüyor lakin sinirli bir tip ve çok cırlıyor. Cool yapıcaz derken mala çevirdikleri takım lider Ukyou berbat. Aklına gelen fikri telsizden söylemek yerine tehlikeli hamleler eşliğinde Tokimune'nin yanına vararak söyleyen Jamie ise hem salak hem öküz. Seri mecha, military ve sıkıcı...Özetle 24 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Rakuen Tsuihou: Expelled from Paradise (2014 Fall)
Movie güssel vücutlu sarışın Angela'nın güneşlenme sahnesi ile başlıyor. Sonrasında bilgisayar ortamında birileri ile dövüşüp kaybediyor. Bir sonraki görevi için gittiği yerde Zarik ile tanışıyor ve onu milyon tane yaratıktan kurtarıyor. O gezegenin halkı, Angela'ya şüktan duyuyor çünkü o yaratıkların etlerini toplayıp yiyolar veya satıyolar.
Ah, izlerken çok sıkıldım. Bilgisayar ortamları robot konseptleri tarzım değil zaten. Ek olarak dişiyim, koca memelerle ilgilenmiyorum. Bayıldığım karakterde olmadı. Özetle 1 hr. 43 min. süren 1 bölümlük movie nin sadece ilk 15 dakikasına katlanabildim.



Tribe Cool Crew (2014 Fall)
Idolü Jey El den etkilenen Haneru, her zamanki gibi dans ettiği gizli yerine gider ve camın arkasında pratik yapan Kanon ile tanışır. Kanon aslında youtube a dans videoları veren Rhythm'dir. Bu ikisi ekip olmaya karar verirler ve sokakta dans eden, üçlü bir grupla tanışıp kendilerini geliştirmek adına yardım alama başlarlar.
İlk bölümü ve özellikle utangaç ve kibar Kanon u tatlı bulduğum için seriyi izlemeye karar verdim. Lakin zamanla Haneru'nun yersiz fazla cırtlak çıkışları sinirmi bozmaya başladı. Çocuk densizin önde gideni, kendisine yardım edenlere kaba saba davranıp bir haltmış gibi hava atıyor. Tam dayaklık. Kanon un böyle birisine nasıl olup ta katlandığını anlamak mümkün değil. Dans etmeyi seviyorum, seri isolation gibi şeyler öğretiyor ama 5. bölümün ortasında artık salak Haneru ya ve çok renkli berbat çizimlere dayanamadım. Özetle 50 bölümlük serinin sadece 4-buçuk bölümünü izleyip kestim.



World Trigger (Fall 2014)
Zamanında Jin-san tarafından kurtarılan ve güçsüz olduğu için en alt seviye border üyesi olan Osamu, bir gün siyah bir trigger giymiş olan Yuuma tarafından kurtarılır. Açılan kapılardan dünyaya gelen ve insanları kaçıran Neighbor isimli canavarlarda dövüşen borden örgüt üyesi Osamu, gayet normal ve iyi kalpli hatta adaletli Yuuma'nın neighbor olduğunu öğrenince şaşırır. Osamu, çocuk sayesinde B rank a kadar yükselir, çünkü millet Yuuma 'nın başarılarından Osamu yu sorumlu tutar. Babasını yaşama döndüremeyeceğini öğrenen ve her hangi bir amacı kalmayan Yuuma, Osamu nun ısrarı ile Borden örgütüne savaşçı olarak katılır. Yani Yuuma, Osamu ve Chika isimli kız bir border ekibi olurlar.
Diğer dünyadan gelen yaratıklar, trigger ability yüksek insanları kaçırıyorlarmış. Bu insanlardan çıkardıkları trigger lar ile kendi dünyalarında savaşıyorlarmış. Trigger on deyince gerçek bedeni koruyan ikinci ve güçlü bir beden aktif oluyor ve onunla dövüşüyorsun. Yani ikinci bedenin gücüne trigger ability denilebilir. Trigger ability sahibi kişiler, side effect olarak ikinci bir gücü daha sahipler. Jin geleceği görürken Yuuma, insanların gerçek mi yalan mı konuştuklarını anlıyor gibi gibi... Yuuma nın babası ile Jin'in master ı zamanında arkadaşmış. İkisi de Black Trigger denilen güçlü trigger sahipleriymiş. Ölçüşler ve kendi trigger larını varisleri Jin ile Yuumma ya vermişler. Seri Yuuma isimli yeni bir çocukun okula transfer olması ile başlıyor. (yahu babasının arkadaşını aramaya gelen çocuk neden bir okula transfer oluyor)..
Konu güssel. Sakin, mantıklı, duygudan yoksun konuşan Yuuma'ya ya aşık oldum. Ama işleniş çok sıkıcı. İzlerken konu ilerlerken acayip sıkılıyorum. Seri uzun soluklu. 75 bölüm ama yine de sıkılıyorum. İlk 12 yi izleyip kestim. En son ekip oldular işte. İlerde çoook vaktim olursa devam edicems. Özetle 73 bölümlük serinin sadece 12 bölümünü izleyip kestim.