Çarşamba, Ekim 29, 2014

Free!: Eternal Summer (2014 Summer)

Artık lise son sınıf öğrencisi olan Haruka ve Makoto' yu gelecekte ne yapacakları endişesi sarar. Savunma içgüdüsüyle dünya yansa umrumda değil ben yüzmeye bakarım, sadece kendim için yüzerim moduna giren Haruka öküze bağlar. Arkadaşlarına öküz gibi davranır, selam vermez, Makoto'cuğum birşey değince lafı kısa keser, adamı konuşturmaz. Lakin baş karakter ya, o nedenle diğer canım karakterler toplanıp ona bir güsssel sopa çekmek yerine ilgi alakada tavan yaparlar. Beni de sinir ederler.  Ciddi ciddi sinir oldum öküz Haruka 'ya! Gerkez!!!

Rin'ciğime gelince; takımına koçluk yapmaya başlayan Rin çocukluk arkadaşı Sousuke ile karşılaşır. Birlikte fıstık gibi yüzerler. Eş zamanlı saçmalayan Haruka ile de ilgilenen Rin onun kendisine bir hayal bulmasına vesile olur. ps: İyi kalpli Makoto'ya kaba davranan Hakura, sert tavırlı Sousuke karşısında süt dökmüş kedi gibi. Uyuz! Tatlı sözden anlamayanın hali Sousuke'den bir temiz dayak olsun! ne diyim!

Konu: güssel! Sevdiği için yaptığı bir spor yüzünden gün geçtikçe gelişen Haruka'ya çevreden görevler, yaptırımlar, sorumluluklar yüklenmesi, bunlar karşısında çocuğun bocalaması harika . Keza bende aynı şeyi yaşadım. Sadece sevdiğim için Capoerira yaptım. Sonra sevdiğim için iyi yapmaya başladım. Sonra istemediğim halde bana cart curt kuşakları verdiler. Sonrada bu kuşağı aldınya artık şöylee bir sorumluluğun var diye birşeyler yüklediler. Sonuç: Bıraktım!!!

Çizimler: OMG! Bayıldım. Heryer kas filan. Özellikle Rin'i her gördüğümde burnumdan kanlar fışkırdı!!!

İşleniş güssel, karakterler şahane!! Duygusallık, arkadaşlık, azim, çaba, samimiyet!! Özetle harika seri. Ek olarak Opening çok sekshi! Daha da sekshi olan ise Ending. Polis kıyafeti içinde gördüğüm Rin beni benden aldı ..


ps: bir bölümde Rin ağlıyor. Canım yaa, çok tatlı.

Tag: Free! - Iwatobi Swim Club 2, Free! 2nd Season
Type: TV
Episodes: 13
Genres: Sports, Friendship, Dram, Determination, Shounen
Duration: 24 min.
Cast: Hazuki Nagisa(Yonaga Tsubasa), Matsuoka Rin(Miyano Mamoru), Nanase Haruka(Matsumoto Megumi), Ryuugazaki Rei(Hirakawa Daisuke), Tachibana Makoto(Yukino Satsuki), Mikoshiba Momotarou(Suzumura Kenichi, Yamazaki Sousuke(Hosoya Yoshimasa)
myanimelist.net detail



Free!: Eternal Summer Special (2015 Winter)
Iwatobi dörtlüsü, Rin'lerin okulundaki festivale gider. Maid cafe de uşak olarak görev yapan Rin'i ve ahçı olan Sousuke'yi kapıp su tabancaları ile oynarlar. Aynı takımda yer alan Haruka ile Sousuke birbirlerine ısınır.

Rin Sama yı her gördüğümde çığlık attığım bir special idi. Kesinlikle arşivliyorum. Konu işleniş filan umrumda değil. Uşak rolündeki Rin sama , bir harikaAAAAAAAAAAAA! :-)

Tag: Free! - Iwatobi Swim Club 2 Special, Free! 2nd Season Special, Free!-Eternal Summer- Extra Fr.
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.