Pazar, Ekim 12, 2014

Isshuukan Friends. (2014 Spring)

Rastlantı sonucu sınıf arkadaşı Kaori ile konuşup aslında onun hiçte soğuk bir kız olmadığını anlayan Hase, öğlen yemeklerini çatıda, kızın yanında yemeğe başlar. Önceleri Hase'nin samimi tavırlarına sırt çeviren Kaori, zamanla aslında iyi bir kız olduğunun sinyallerini verir. Lakin gün Cuma'yı gösterince sırrını açıklamak zorunda kalır. Kaori her pazartesi sabahı uyandığında -sadece- arkadaşları ile ilgili anıları resetlenmektedir. Hase ile Kaori bunu günlük tutma yöntemi ile çözerker. Zamanla sınıftaki kişiler de Kaori ile arkadaş olur.
ps: Kaori küçükken en yakın arkadaşı ve onun çevresi tarafından hakarete uğramış. Aynı gün bir kaza geçirmiş. Sonuç; yukarıdaki durum.

Konu güssel. Çizimleri sevdim. İşlenişi sevdim. Shougo karakterine aşık oldum:-))) Hase ile Kaori arasında gelişen dengeli ilişki başarılıydı. Bayılıyorum kimin kimi sevdiği belli olan animelere. Shougo ise dehşeh cool bir tip. Ek olarak ses tonu mükemmellll... ps: aynı adam değil ama bana Kimi no Boku'dan Yuuta'yı hatırlattı. Canımmmm!:-)

Tag: One Week Friends
Type: TV
Episodes: 12
Genres: School, Romantic, Slice of Life
Duration: 23 min.
Cast: Kiryuu Shougo(Hosoya Yoshimasa)
myanimelist.net detail



Isshuukan Friends. Specials (devam ediyor)
Kaori'nin günlüğüne yazdığı şeyleri dinleyip hızlı flashback ler izlediğimiz 1'er dakikalık Special fena değil. Tatlı, romantik ve iyi niyetli notları dinlemek kalbimi ısıttı, da-ka-ra; devam!;)
ps: 11 bölümün ilk 5 bölümünü izledim. Devamı geldikçe izlicems.
Type: Special
Episodes: 11
Duration: 1 min.