Pazar, Ekim 12, 2014

Mangaka-san to Assistant-san to The Animation (2014 Spring)

İççamaşırı çizmeden duramayan saf, sapkın, deneyimsiz mangaka Aito ve birlikte çalıştığı 4 adet dişinin günlük yaşamlarını konu alan bu kısa seriyi sevdim.

Evet, adam arasıra cırlıyor. Yinede komik komik takındığı o "ano nee" tavırları beni koparttı. Seslendiren "Matsuoka Yoshitsugu"-ya bayıldım. Baş asistanın sessiz, vakur tavırlı olması durumu dengelemiş zaten. Özetle her bölümü değil ama bir çok bölümü beni eğlendirdi. Bu nedenle devamı olursa bakıcamssss... 
ps: adam sapkın mapkın ama kızlara aklı yettiğince, elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Kakkoiii :-)

Tag: The Comic Artist and His Assistants
Type: TV
Episodes: 12
Genres: Comedy, Ecchi, Harem, Seinen, Slice of Life
Duration: 13 min.
Cast: Aito Yuuki(Matsuoka Yoshitsugu)
myanimelist.net detail



Mangaka-san to Assistant-san to The Animation Specials (devam ediyor)
Konsept seri bölümleri ile aynı. Aito, yine 4 adet dişisiyle komik komik maceralar yaşıyor.
Specilalardan ilk 3 ünü izledim. 1.ye bayıldım. Arşivliyorums.
4: Mangaka, uyuyakalan yardımcılarının tatlı yüzlerine kıyamadığı için mangayı deadline-a yetiştiremez. Koptum gülmekten, çok iyiydi.
5: Asistanın kızkardeşi ile baş editör sapkınlık konusunda yarışırlar. Fena değildi.
6: Sevmedim. Konusu yazmak bile istemeyeceğim kadar saçma idi.

Type: Special
Episodes: devam ediyor
Duration: 8 min.