Pazar, Kasım 16, 2014

Aldnoah.Zero (2014 Summer)

Mars'ın güler yüzlü prensesi, aralarındaki soğukluk gitsin diye dünyaya resmi bir ziyarette bulunur. Bu ziyaret sonucunda suikaste kurban gider. Acaba katiller savaş isteyen Marslılar mıdır, yoksa dünyalılar mıdır? Savaş tüm hızıyla devam ederken ortaya çıkan bir kız, aslında suikast sırasında ölenin prenses olmadığını söyler.

Becerikli, sorumluluk sahibi Inaho'nın pokerface tavırlarını başarılı bulduğum için izleme kararı aldığım seri fena değildi ama iyi de değildi. Açıkcası Inaho-a rağmen sarışın Slaine ile prenses arasında tutkulu bir aşk hikayesi bekledim ama olmadı. Inaho'nın akıllıca oluşturduğu stratejiler ise iyiydi ama beni pek sarmadı. 6. bölümde sıkıldım kesicem derken Slaine yüzünden devam etmeye karar verdim. Lakin sonrasında Inaho ilginç bir şekilde saçmaladı ve kendisine yardım eden Slaine'i vurdu. Onun yüzünden çocuk yakalandı ve işkence gördü. Adi Inaho! 

Daha sonraki bölümlerde (10.episode) ise dünyalı veya marslı olup olmadığında ilgilenmiyorum aynı tarafta isek okay şeklinde bir konuşması var. Ulen Adi herif niye güsselim Slaine'i vurdun o zaman. Ek olarak prensesi -olan o kadar olaya rağmen- fazla gülümser buldum. Yıkanırken bile sırıtıyo, manyak mı ne?! Robot kullanmaya kalktığında eli ayağı birbirine giren adamın(Marito), lanet olsun diye hayıflanırken alkol alıyor olması da bir başka saçmalıktı.

Konu aman aman değil, eleştireceğim şeyleri ise yukarda yazdım ama yine de işleniş iyiydi derims. Slaine'in büyükbaba ile konuşacağının öngörülmüş olması başarılıydı mesela. Slain tarafından vurulan adamın kafasını işaret etmesi ise acayip iyiydi. Son bölüme bayıldım ve arşivliyorum. Opening ve dövüşler sırasında çalan fon muzikleri başarılı. Özetle izlemesem büyük kayıp olmazmış, ama izlediğim için mutluyum.... ps: Marito 'un geçmişte başına gelenler brütalmiş. Ben olsam vurabilir miydim acaba?

Type: TV
Episodes: 12
Genres: mecha, soğukkanlı
Duration: 23 min.
Cast: Kaizuka Inaho(Hanae Natsuki), Troyard Slaine(Ono Kensho)
myanimelist.net detail