Pazar, Kasım 09, 2014

Gekkan Shoujo Nozaki-kun (2014 Summer)

Aşkını ilan etmeye hazırlanan Chiyo, Nozaki'nin mangaka olduğunu öğrenir ve onun asistanı olur. Sonraki dönemde ise Nozaki'nin ilham aldığı garip karakterler ile tanışıp shoujo manganın hazırlanmasına tanıklık eder.

Hem komik hem de içinde aşk var. Daha ne olsun!!! Karakterlere bayıldım. Chiyo gayet tatlı, aşık ve akıllı bir kız. İri-yarı Nozaki ile de pek yakışıyorlar. Favorim ise kesinlikle Mikoto! HAHAHAHAH adam benim erkek halim. 2. Episode da Chiyo kendisine soru sorsun diye debelenirken, son bölümlerde iltifat duymak için iltifat ederken kendimi izliyormuşum gibi oldum resmen :-)

Eleştirilerime gelince Chiyo nun koca tokalarını sevmedim. Nozaki'nin ense traşını sevmedim. Bu kadar! ;)

Özetle gülmekten karnıma ağrılar girdi. Hem de içinde tatlış bir aşk var. Yani arşivliyorums.

Tag: Monthly Girls' Nozaki-kun
Type: TV
Episodes: 12
Genres: Comedy, Romantic
Duration: 24 min.
Cast: Nozaki Umetarou(Nakamura Yuuichi), Wakamatsu Hirotaka(Kimura Ryouhei), Hori Masayuki(Ono Yuuki), Mikoshiba Mikoto(Okamoto Nobuhiko)
myanimelist.net detail



Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials (2014 Fall , 2015 Winter)
1,2: Matsuri zamanı Kashima ile Seo-nun iyi anlaştığını gören Hirotaka, acaba çıkıyorlar mı diye merak eder. Bu sırada sahile gitme event ı ortaya çıkar. Toplanıp mayo alışverişi yaparlar. Normaldi.
3. Bikini alışverişi sırasında erkek sandığı Kashima'nın kız olduğunu öğrenen Hirotaka çok utanır. Eh işte.
4. Sahile gelirler. Nozaki, Sakura'nın can simidine çok yakışmış der. Kashima ile Hori-senpai arasındaki dialog ta süpper. Öldüm gülmekten. Arşiv...
5-6. Sahil meceraları devam eder. Eh işte.

Type: Special
Episodes: 6
Duration: 3 min.