Cumartesi, Kasım 29, 2014

Kuroshitsuji: Book of Circus (2014 Summer)

Ortadan kaybolan çocukları araştırmakla görevlendirilen Ciel ve uşağı Sebastian, şüpheli buldukları bir sirkte çalışmaya başlarlar. Sirk çalışanları her ne kadar iyi görünseler de geceleri çıkıp kandırdıkları çocukları father dedikleri kişiye sunmaktadırlar. Bu kişi ise zamanında Ciel ve Ciel'in babası yüzünden kafayı kırmış bir adamdır. Sonuç olarak Ciel ve Sebastian gerekli gördükleri herkesi öldürürler.

Konuyu sevmedim. İşlenişi sıkıcı buldum. Sebastian ve aradaki espriler iyi, bölüm sayısı da 10 olunca izlemeye karar verdim. Sebastian bildiğin Sebastian. Güçlü, becerikli, mükemmelliyetçi ve elbette Ciel-e düşkün. Ciel bildiğin Ciel.

ps: bölüm 2 ve bölüm 3 de hoşuma gidenler.
- Aslanı kedi gibi seven Sebastian.
- Ciel'e verilen Smile ismi nedeniyle kıkırdayan Sebastian.
- Kafasına darbe yedikten sonra saçlarını tarayan Shinigami.

Bölüm-4 sonunda ıslak t-shirt yarışmasına girse bir numara olacak Ciel ve Bölüm 6 içinde Beast ile yakınlaşan sekshi Sebastian; iyiydi.

[Spoiler]
Serinin bitiriliş şekli ise sinirlerimi bozdu. Ciel kötüsü yüzünden herkes öldü. Diğer taraftan istediğin kadar kız Dii-chan, çocuk şeytanla işbirliği yapmış biri. Bir kaç bölümde bir kaç iyilik yaptı diye Ciel'i -insan- gibi düşünmemek lazım, değil mi?!
[/Spoiler]

Verdiğim karara gelince. Kuroshitsuji izlemeyi kesiyorum. Konuları bana hitap etmiyor, genel olarak işleniş başarılı ama konuyu sevmeyince kurtarmıyor. Karakterlere aman aman bayılmıyorum, iyi espriler var ama çok aradalar. Bu durumda vaktimi harcamıcams. Keza yeterince harcadım şimdiye kadar.

Tag: "Black Butler: Book of Circus", "Kuroshitsuji Circus Hen", "Kuroshitsuji III"
Type: TV
Episodes: 10
Duration: 24 min.
Cast: Michaelis Sebastian(Ono Daisuke), Finnian(Kaji Yuki), Joker(Miyano Mamoru), Snake(Terashima Takuma)
myanimelist.net detail