Cumartesi, Kasım 22, 2014

Sabagebu! (2014 Summer)

Zorla okulun Survival Game klübüne üye yapılan Momoka, zamanla yeni arkadaşlarını sevmeye klüp etkinliklerinden keyif almaya başlar.

Silah kullanan 5 adet kızın komik hikayelerinden oluşan seriyi - silah içermesine rağmen- sevdim. Bazılarında olduğu gibi karnıma gülmekten ağrılar girmedi ama yine de güsseldi, eğlendiriciydi. Mesela bir bölümde genelde iki hikaye işlenmiş oluyor, biri komik diğeri banel oluyor gibi gibi. 2.'nin ikincisi 3.'nün ikincisi, 5'teki wc-li bölüm, 10'daki şiir "fancy, funky, fanatik! delicious, danger, destiny!" ps: puuhhahahahaha en beğendiklerim. Özetle devamı olursa bakarıms.

Type: TV
Episodes: 12
Genres: gun, comedy, girls club
Duration: 23 min.
myanimelist.net detail



Sabagebu! Specials (2014 Fall , 2015 Winter)
1: Kızlar mayolarını giyip, suda bulunan SaruTobi isimli dayanıklılık testinde geçmek için kasarlar. Bol mayolu ve ecchili sahneler, sevmedim. Eğer ikincisi de keyif vermesse special-ı kesicems.

2: İki bölümden oluşan ikinci episode'un birinci bölümüne, April Fool olanına koptum resmen. ahahhahahhah öldüm gülmekten, harikaydı, kesinlikle arşiv. İkinci bölüm ise uyuyamayan Momoka ile ilgili.. Birincisi gibi süpper ötesi değil maalesef. Bu arada ending de bir başka harika hahahah Özetle devam:-)

3: Pijama partisi: eh işte fena değildi.

4: Bahtsız Yayoi'nin başına gelenler. Komikti. :-)

5: Karışık kuruşuk espriler: sevmedim.

6: Kral kim oyunu: sevmedim.

Özetle bazı bölümler kötü bazıları ise efsaneydi. April Fool aklıma geldikçe kopuyorum ahahaha özetle devam..

Tag: Sabagebu: Soshite Dareka Inakunatta, Sabagebu! OVA Special Mission
Type: Special
Episodes: 6
Duration: 10 min.