Pazar, Kasım 16, 2014

Soredemo Sekai wa Utsukushii (2014 Spring)

Güneş ülkesinin kralı, yağmur yağmadığı için yağmur ülkesinin kralından kız ister. İşte kızımız Nike, kral "Ifrikia Livius Orvinus" ile böyle tanışır. İki genç zamanla birbirlerini tanırlar, severler filan falan.

Valla beklentimin çok üstünde ve gayet başarılı bir aşk hikayesi ile karşıma çıktı bu seri. Nike karakterine bayıldım. Anlayışlı, aşık, samimi, akıllı, cesur, mert. Kral Livi ise yaşına başına boyuna posuna göre pek erkek! Bayıldım. Özetle aşkı çok güssel anlatan, iki başarılı karakter barındıran ve bana zamanı su gibi geçirttiren bir seri oldu. Arşivliyorums. 

İzleme notlarım: 
- Livi'nin kızı veya Nike'nin çocuğu çötenk diye öptüğü sahnelere, 
- Livi'nin sabahları kız için çiçek aranjmanları yapmasına, 
- Livi'nin çıplak yatıyor olmasına,  ps: kih kih kih!
- Livi'nin kıymetini bilen Nike'nin bana göre tam da olması gerektiği gibi olan dişi düşünme tarzına,
- 7'nin sonunda Livi'nin kıskançlı krizi geçirip sinirlendiği gayet sert sahneye, 
- "mamotu kara" nedeniyle gözlerimin dolduğu karelere 
 BAYILDIM....

Tag: The World is Still Beautiful
Type: TV
Episodes: 12
Genres: Romance
Duration: 22 min.
Cast: Remercier Nike(Maeda Rena), Ifrikia Livius Orvinus(Shimazaki Nobunaga)
myanimelist.net detail