Cumartesi, Ocak 17, 2015

Before I Go to Sleep (2014)

Geçmişte yaşadığı olay sonucu sadece bir gününü hatırlayan Christine, doktoru Nasch'ın tavsiyesi üzerine vlog tutmaya, eş zamanlı geçirdiği kazayı araştırmaya başlar. Ulaştığı çözümler onu güvendiği insanlar konusunda kararsız bırakır. Yetmez gibi geçmişi acı doludur ve sanki hatırlamasa daha iyidir mi ne?!

Son filmlerinde botoxlu dudakları nedeniyle beni iyice kendisinden soğutan Nicole'ün oyunculuğu normal. Keza diğer emektar oyuncular da bana uwww dedirtmedi. Konu iyi, işleniş güssel, gerilim başarılı. Lakin yine de bazı sahneleri beğenmedim ve amatörce buldum. Mesela kadın yolda yürürken yanından öküz gibi korna çalarak kamyon geçiyor. Seyirciyi ürkütelim de yerinden fırlasın diye yapılan buna benzer çabalar içeren filmlere güvenmiyorum; böyle ucuz numaralar yapayım bari demekten farksız kanımca. Ek olarak o adam o sahnede niye ağlıyor?! Seyircinin kafasını karıştırayım, daha da bir şaşırsın diyemi. Ek olarak kadın gördüğü rüyaları neden polis veya Nasch ile paylaşmıyor. Eşek gibi otel kolidoru oda numarası filan gördü. Sonuçta otelin havalimanı yakınlarında olduğuda belli. İnsan hiç mi çıkmaz araştırmaz yahu. Özetle sürükleyici ama ucuz bir film.

Country: UK, France, Sweden
Duration: 92 min.
Director: Rowan Joffe
Cast: Nicole Kidman(Christine), Colin Firth(Ben), Mark Strong(Dr. Nasch)
imdb detail