Cumartesi, Ocak 24, 2015

Denki-gai no Honya-san (2014 Fall)

İşe yeni başlayan Hio-tan, takım lideri Kantoku'dan sürekli azar işitmekte, lakin zor durumda kalınca da yardım görmektedir. Umio ise iş arkadaşı Sensei-san'ın en sevdiği manganın mangakası olduğunu öğrenir. İri yapılı ve sessiz Sommelier-kun, insanların yüzüne bakıp en uygun mangayı önerebilme yeteneğine sahiptir. Ek olarak zombie hastası Fu Girl-e düşkündür. Kameko ise elinde fotoğraf makinesi, arkadaşlarını fotolarını çekip anıları ölümsüzleştirir.

Seri, Manga-store da çalışan 7 gencin günlük iş, aşk deneyimlerini komik ve romantik bir dille anlatmış, ve ben BA-YIL-DIM....

İzleme Notlarım: 
1: aaaaaa! içinde aşk var! :-) Sensei-san'ın sıkışınca bebekleşmesine ( öööö! bende aynen!:-) ), ona yardım etmek için Umio-kun'un geri dönmesine bayıldım. 
2: hahahahahhaa koptum resmen!!! "siz memelerinizi sallaya sallaya koşarken iyiydi di mi" Kantaku sen çok yaşa!! Cidden bu bölümde koptum.. Ek olarak Sommelier ile Fu Girl arası iyiydi. 
4: Fu Girl'un Sommelier-i takip sahnesi: puhahahhah, kız dağlardan tepelerden aşarak hediyesini verdi resmen. 
7 ve 9: Hio-tan'ın içine manda kaçtı. Kantoku'ya çok kötü davranıyo salak. Çocuk, hastayken o kadar yardım etti kıza. Kızın yaptığına bak! Dur dur, geliyorum şimdi ben oraya!! (dii maşayı kapar ve....) 
10: aaaaaaaaaaaaa! çok romantik! Hio-tan ve Kantoku!

Seri beklediğim gibi bitmedi. Herşeyin, herkesin duygularının netleştiği bir son bekliyordum açıkcası. Hmmmm, ama havada kalan bu duygular ikinci sezonun habercisi olmasın sakın?!!!! OLSUN OLSUNNNNN :-) Özetle başarılı karakterler, ecchi, komedi ve aşk!!! severim diyosanız tavsiye ederims.

Type: TV
Episodes: 12
Genres: working life , ecchi, comic , romantic
Duration: 23 min.
Cast:Kantoku (Matsuoka, Yoshitsugu), Umio(Osaka, Ryota), Sommelier(Tomita, Takahiro)
myanimelist.net detail