Perşembe, Ocak 01, 2015

Dropped Anime List (2015 Winter)

Absolute Duo (2015 Winter)
Okulun ilk günü, yanındaki arkadaşıyla dövüşmek ve kazanmak zorunda olduğunu öğrenen Tooru, elinden geleni yapar. Sonuç itibariyle o okulu seçmesinin bir nedeni vardır. Yan tarafta ise beyaz saçlı cool bir kız rakibinin içine etmektedir.
Dövüşler magic ile yapılıyor. Bu sırada kızların etekleri havalanıyor veya kıyafetleri parçalanıyor. Yani başarısız ecchi, yetmez gibi tek çocuk bir sürü kız animesi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.




Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! (2015 Winter)
"Earth Defense Club"-da takılan dört çocuk, pempiş bir Wombat tarafından, Wombat-buff bir başka çocuğun daha eklenmesiyle, 5-liyi oluşturup dünyayı yaratıklardan kurtarmakla görevlendirilirler. Kollarındaki kalpli bilekliği aktif edip kahraman -oğlanlara- dönüşen çocuklar. :-) Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.




Go! Princess Precure (Winter 2015)
Prenses olma hayaliyle dalga geçildiği için ağlayan küçük kız, Kanata isimli bir çocukla karşılaşır. Çocuk buna hayallerinden vazgeçme der ve tatlı bir anahtar verir. Aradan yıllar geçer. Haruka, roommate i ile yeni okulunu gezerken iki tatlış yaratıkla karşılaşır. Akabinde insanların hayallerini kilitleyen kötü biri ortaya çıkar ve roommate i yakalar. Hakuka, cebinde sakladığı tatlı anahtarı kullanarak bir prensese dönüşür ve adamı geri püskürtüp arkadaşını kurtarır. Meğer Kanata hope ülkesinin prensidir filan falan.
İlk defa transfor olup ne diyeceğini, gücü nasıl kullanacağını bilen karakterlere de bir başka hasta oluyorum hani?!! Neyse, seri barbi bebeklerle oynayan ve prenses olmak isteyen küçük kızlar için çizilmiş. Ayrıca kızıl kız neden prenses olunca sarışın oluyor. Goku, güçlenince neden sarışın oluyorsa ondan herhalde:-) Özetle 50 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Isuca (2015 Winter)
Tam da bir yaratık tarafından yenilecekken ok kullanıcısı bir kız tarafından kurtarılan Shinichirou, kirasını ödemek için bu kızın, yani Sakuya'nın yanında çalışmaya başlar. Kız yaratıkları exorcise etmektedir. Bu arada eteği havalanmakta ve kıyafetleri parçalanmaktadır. POH!
Kalitesiz ecchi. Özetle 10 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Magic Kaito 1412 (2014 Fall, 2015 Winter)
8 yıl önce ölen babasının gizli sığınağını bulan Kaito, buradaki cd'yi çalıştırınca babasının ona magic öğretmek için kaydettiği sesiyle karşılaşır. Ek olarak babası zamanının ünlü bir hırsızıdır. Babasının rolüne soyunan Kaito, babasını öldürenleri yakalamaya karar verir.
Bikbikbik konuşan Kaito karakterini sevmedim. İzlerken sıkıldım. Bana hitap etmedi diyebilirm. Ay ek olarak sesi cidden berbat. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shinmai Maou no Testament (2015 Winter)
Babasının yeniden evlenmesiyle iki adet kızkardeşe kavuşan Basara, gece vakti kardeşleri tarafından öldürülmek istenir. Lakin onların magic güçleri olduğu gibi Basara da boş değildir. Daha sonra kızları bir yaratıktan kurtarır ve biz artık bir aileyiz diyerek son noktayı koyar;) ps: Bu arada kızlar da demonmuş.
Iyk, kardeşlerden büyük memeli olanın Basara'yı bir uyandırışı var. haahhah Kalitesiz ecchi , ek olarak tek erkek bir sürü kız animesi. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Yoru no Yatterman (2015 Winter)
Annesinden atalarının hırsız olduğunu ve cezalandırılmak için o an bulundukları yerde yaşamak zorunda olduklarını öğrenen küçük Leopard, hasta annesine yardım amaçlı mükemmel sandığı Yatterman yönetimindeki yerin kapısına dayanır. Lakin yardım yerine silahlarla karşılanır. Akabinde annesini kaybeden Leopard, belkide atalarım haklıydı diyerek onların görevini devam ettirmeye ve Yatterman'dan intikam almaya karar verir.
İzlerken çok sıkıldım. Tarzım bir seri değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Juuou Mujin no Fafnir (2015 Winter)
Yuu kızkardeşi ile birlikte yeni başladığı okulda eğitim alır. Ejder güçlerine sahip bu çocuklar aldıkları eğitim sonrası yaratıklarla dövüşeceklerdir. Dersler sırasında kızların etekleri uçuşur, memişler hoplar zıplar filan falan
Tek çocuk bir sürü kız animesi, kalitesiz ecchi, ek olarak elindeki kalpli sopa ile birşeyler yapmaya çalışan moe kızlar. poh! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Aldnoah.Zero 2nd Season (2015 Winter)
uleen! kimse ölmemiş?! :-)
Inaho gözünü kaybetmiştir, lakin zamanında prensese suni teneffüs yaptığı için taşıdığı güçle Aldnoah gemisini çalıştırabilmektedir. Slaine, komutanını öldürmemiş karşılığında prensesin hayatının bağışlanmasını istemiştir. Artık kendisi bir knight'tır. Prenses ise makinelere bağlı bilinçsiz yaşamakta, kötürüm kızkardeşi onun kılığına girerek savaşın devamını isteyen konuşmalar yapmaktadır. İçten içe Slaine'den hoşlanan bu kızkardeşin, aslında ablasının sahip olduğu şeylerde gözü vardır. Bir savaş sırasında Slaine ile Inaho yine karşılaşırlar. Dövüş devam etmektedir.
Valla Inaho'ya ait sakin ses tonunun hala hastasıyım. Ama bir hatayı iki kere yapmıcam, sadece ses uğruna bu seriye katlanmıcam. Keza izlerken çok sıkıldım. 1.sezonun sonu iyi bitti diye ikinci zorlama çıkmış, besbelli. Şimdide, zaten 12 bölümcük olan seride işlenişi ağır tutuyorlar. Çünkü elde adam gibi malzeme yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim. Artı ova, special, film de bakmıcam. 



Junketsu no Maria (2015 Winter)
Yakınlarında yaşanan hastalık ve savaş gibi olumsuzluklara tepki gösteren Maria, tatlı ve bakire bir cadıdır. Bir gün Michael isimli melek tarafından insanların işine fazla burnunu soktuğu için gözetim altına alınır.
Savaştan nefret eden Maria'ın utangaç, sakar ve tatlı hallerini sevdim. Çizimler gayet başarılı. Ailesinden olan beyaz-baykuş-kadının savaşı durdurmak için gösterdiği gayret gayet komikti. :-) Oğlan seven pederler yüzünden acemi-baykuş-çocuğun başına gelenler de beni koparttı. Seri tatlı-komik-ecchi olarak devam etse dini objeler ile bulandırılmasa devam edicektim. Ama 3. bölümü izlerken çok sıkıldım. Pederler, papazlar, cennet vaadleri, savaşlar, bakire Maria filan falan. 2 de çok eğlendim ama 3 de çok sıkıldım. Vaktim de yok. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Kantai Collection: KanColle (2015 Winter)
Kızların eğitim alarak yaratıklarla dövüştüğü bir okula başlayan Fubuki, ilk savaşında üst sınıf kızlardan Akagi'ye hayran kalır. Bir gün onun gibi olmak ve onun yanında savaşmak için çalışmalara başlar.
Bir sürü moe kız desem. Ek olarak karakterlerden hiç biri ilgimi çekmedi. Fubuki yeterinde zeki veya hırslı değil. Akagi'nin attığı ve uçağa dönüşen oklara ne demeli. Abartının dik alası, saçmalığın daniskası... Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Rolling(yıldız)Girls (2015 Winter)
Green macha lakablı maskeli bir kız ile başka bir kız dövüşür.
Dertleri nedir, ne değildir anlamadım. Sevmedim. İzlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Saenai Heroine no Sodatekata (2015 Winter)
Okulda herkesin hayranlık duyduğu 2 adet kız (daha sonra 5 olacaklar sanırım), gerçekte deli gibi manga ve anime ile uğraşan otaku'lardır. Bu gerçeği hiçte cool görünmeyen gözlüklü Tomoya bilmekte, bir otaku olarak kızlara yeri gelince yardım etmekte yeri gelince yardım istemektedir.
Diğer adı "Saekano: How to Raise a Boring Girlfriend" olan seriyi izlerken çok sıkıldım. Tek erkek bir sürü kız animesi. Ayrıca uçuşan etekler, memişler, cırlayan kızlar, sünepe erkeklerrrr... Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Seiken Tsukai no World Break (2015 Winter)
Okulun açılış seremonisinde önceki hayatında başarılı bir knight olan Moroha, yine önceki hayatında kızkardeşi olan kızla karşılaşır. Bu cırtlak kız, abisini memislerinin arasına alıp boğmaya çalışan Shizuno'yu kıskanır, sınıf içinde fevri hareketlerde bulunur, okuldan bir çocuğa meydan okur ve çok pis yenilir, salak! Abi rolüne bürünen Moroha, kardeşini yenen çocuk karşısında durup, kılıcını çeker. Tek erkek bir sürü kız animesi, kızlar moe, kalitesiz ecchi filan. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Shigatsu wa Kimi no Uso (2014 Fall, 2015 Winter)
Birincilik hastası annesinin ölümünden sonra piyano çalmayı bırakan Kousei, keman çalan Kaori'nin yaşamına güneş gibi doğmasıyla tekrar çalmak için cesaret bulur. Kaori, yarışmalara sadece müziği insanlara ulaşsın diye katılan, harikalar yaratan ve yarışma sonucuyla ilgilenmeyen bir kızdır. Bir gün Kousei'den sahnede partneri olmasını ister.
Eh işte. Bayılmadım. Konunun işlenişini sevmedim. Mesela kız Kousei'nin arkadaşından hoşlanıyor, o arkadaşın kız kardeşi de büyük ihtimal Kousei'den hoşlanıyor. Ek olarak ara sıra cırlayıp başımı ağrıtan Kaori, zaten seçimleri nedeni ile Nodame gibi tatlış bir kızken, marjinal yapıcaz diye külotlu çorabını ağaç dallarına astırtmanın alemi yokmuş. Kousei ise çok depresyon, çok ezik geldi bana. İç seslerini dinlerken bunaldım. ps: zaten kimi no todoke 2. sezondaki salako'nun etkilerini üzerimden yeni yeni atıyorum.. Özetle 22 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.
Arkadaşlarımın ısrarı nedeniyle bu seriye devam etme kararı aldım.. İzleme notlarım:
_ Kız çocuğa ya saçma sapan nedenlerle tekme tokat dalıyor, ya saçma sapan nedenlerle karşısında ağlıyor, ya sanki hayatın anlamını veriyomuş gibi bildik cümleleri arkada hoş bir tını eşliğinde dile getiriyor. Çocuk ta bildiğin atalara ait özlü sözlere sanki hayatında ilk defa duymuş gibi tepki verip kıza aşık oluyor filan falan. Yetmez gibi seride karşılıksız aşk var. Ooooo o da yetmez. Seride annesi için piyano çalan çocuğun annesi ölünce depresyona girmesi, kızla tanışıp iyileşmesi ve artık kız yüzünden piyano çalması var.. Kızın hasta olduğunu söylemiş miydim?! Yani büyük ihtimal kız da gebericek. Bizde izleyip katlandığımız dram ile başbaşa kalıcaz. Özetle IYYYYKKKKKK!!!!
_ Unutmadan çocuğun "boku wa, boku wa!", "watashi no sei desu!" lerinden gına is coming yanii!:-)
_ Animede duygusal denge yok, çok amatörce. Karakter bir ağlıyo bir gülüyo. Manyak mı ne! İyi seri demek, anaları bacıları gözü yaşlı bebeleri doldurup milleti duygusal olarak boğazlamak demek değil bence.
_ Aynı paterni izliyorum. Çocuk sesleri duyamaz, suda gibi hisseder, anası başında belirir, bikbik konuşur, bla bla. Yahu anladık neden aynı sahneyi örneğin 1 bölümde 3 kere izliyorum. Cidden kusucam. Böyk!
_ İzleme boyunca sık sık ağzımdan "kusucam şimdi","ay, bayılıcam", "ölücem sıkıntıdan", "ne berbat bir anime yaa", "çocuk intihar etse de kurtulsam" gibi sesler çıkmıştır.
_ hahahha! ortada bir tek eziğin önce gideni çocuk-u -sırf yazar çizer öyle istedi diye- gözünde büyütüp, kahraman yapıp başarılı olan tipler eksikti. O da oldu. tebrikler!
_ 10.bölümde ezik olduğu kadar vefasız da olan çocuk, kimse için değil sadece o kız için çalıyorum dedi. Bilmemne çocuğu, ya küçüklüğünden beri sana destek olmak için kasan arkadaşlarına ne oldu?! Ya cidden, bırak yaaaa! Cibiliyetsiz!
Özetle 12. bölümüde bitirdim ve kestim. Serinin her anını çığlık+kusma hissiyle izledim. Zerre kadar sevmedim. Benim için işkenceden farksızdı.



Shirobako (2014 Fall, 2015 Winter)
High School yıllarında animationla uğraşan Aoi mezun olduktan sonra kariyer yapmış çılgınlar gibi çalışmaktadır. Mangakadan çizimleri alır, koştura koştura stüdyoya yetiştirir, seslendirmeler yapılırken bekler gibi gibi. Bazen herşey yolunda gitmez, director son anda bilmem neyi değiştirmeye kalkar. Aoi ve arkadaşları kısıtlı zamanda koşturarak harika işler çıkartmak için popocuklarını yırtarlar.
Moe karakterin karakter gelişimini son anda değiştirmeye kalkan cırtlak otoko görünümlü director yüzünden başım ağrıdı yemin ederim. Ayrıca izlerken çok sıkıldım. Özetle 24 bölümlük serinin sadece 2 bölümünü izleyip kestim.



Yuri Kuma Arashi (2015 Winter)
Ayılardan korunmak için çevresi duvarlarla örülmüş bir okulda eğitim gören iki kız, birbirlerini çok -sevmektedir-. Bir gün insan görünümüne girmiş iki ayı okula transfer olur. Ayılar leziz kokan bu kızları yemek için çaba göstermeye başlarlar.
Iykk, başarısız ecchi, hemcinssel ilişkiler, sıkıcı bölüm. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Fuusen Inu Tinny (2014 Fall, 2015 Winter)
Anime serisini ne torrent, ne de online watching olarak hiç bir yerde bulamadım. Zaten inceleyince bebek animesi tadında olduğu kanısına vardım. Özetle her biri 5 dakika olan 26 bölümlük seriyi hiç izlemedim.



Sengoku Musou (2015 Winter)
"Toyotomi, Hideyoshi"-nin ölümü üzerine adamları bölge üzerinde üstünlük sağlamak için birbirlerine düşer. Bunlar arasında Sanada kardeşler de vardır. Abi Nobuyuki, "Tokugawa, Ieyasu" yanında yer almaya karar verirken kardeş Yukimura, "Ishida, Mitsunari" saflarındadır. Ve savaş başlar.
1.bölüm fevri "Sanada, Yukimura"-nın atına atlayarak rakibi ile düello etmesi ve böylece olası bir savaşı engellemesi ile başladı. Dövüş sahnelerinin detaylandırılması hoşuma gittiğ için devam kararı aldım. Lakin sonraki 2. ve 3. bölümleri izlerken çok sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Gundam: G no Reconguista (2014 Fall, 2015 Winter)
Bir uzay mekiğinde eğitim gören Bellri, güler yüzlü, akıllı ve haşarı bir çocuktur. Eğitim sırasında korsan bir robotun yakalanmasında rol oynar. Robotun içinden güzel bir kız çıkar. Daha da ilginci kimliğe göre çalışan robot, çocuğun pilotluğunu kabul eder.
Uzay ve robot temaları tarzım değil. Ek olarak çizimleri sevmedim, karakterlerden etkilenmedim. Bellri'in suratı güleryüzlüden çok ablak gibi geldi bana. Özetle 26 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Military! (2015 Winter)
İki kız, ordudan arkadaşları olan bir adamın oğlunu korumak için çocuğun evine gelirler. Öbür taraftan çocuğun başına bela tembel mi tembel mi bir assassin vardır.
Biraz ecchi, biraz komik olması planlanmış. Lakin gülmedim ve tarzım değil. Özetle herbiri 3 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Doamaiger D (2015 Winter)
Robot kahraman, yaratıkları Sakura Mochi ile yok ediyor!!
Küçük çocuklar için anime. Özetle herbiri 2 dakika olan 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Ongaku Shoujo (2015 Winter)
Şarkı bestelemeyi seven "Chitose, Haru", yeni başladığı okuldaki oda arkadaşı "Kumagai, Eri"-nin de müzikle ilgilendiğini öğrenince gaza gelir. Birlikte birşeyler yapmayı teklif eder.
Sevmedim. Haru fazla fevri, cırtlar, sorumsuz, şımarık; yani bence tam dayaklık. Tatlı bir karakter olsun demişler ama uyuz birşey ortaya çıkmış. Örneğin etrafı dağıtıyor, Eri topla dediğinde mırın kırın ediyor gibi gibi. "Wakate Animator Ikusei Project, 2015 Young Animator Training Project, Anime Mirai 2015" kapsamı içinde lakin beğenmedim. Özetle 25 dakikalık Movie'nin sadece ilk 5 dakikasını izleyip kestim.



The iDOLM@STER Cinderella Girls (2015 Winter)
İdol olma hayali ile çılgınlar gibi çalışan kız, nihayet Producer ile tanışır. Şimdi yapması gereken diğer iki üyenin belirlenmesini beklemektir. İkinci üye Rin, idol olmayla ilgilenmediği için Producer'ü biraz uğraştırır ama sonunda ikna olur. Üçüncü üye Honda zaten dünden heveslidir. Seri kızların çalışacakları kompleksi, diğer çalışma arkadaşlarını ve idol adaylarını tanımalarıyla devam ediyor.
İlk bölümde özellikle Rin karakteri ilgimi çektiği için devam kararı aldım. Beklentim azim ve arkadaşlık temalarıydı. Lakin 4. bölümde iyice sıkıldım. Konsept moe style küçük kızların, farkında değilmiş gibi sexi pozlar vermelerine dönüştü. Halbuki 2. ve 3. bölümde ne güssel back dancer olacakları için eşek gibi çalışmalarına yoğunlaşılmıştı. Öyle devam etseydi ya! pöf! Özetle 13 bölümlük serinin sadece 4 bölümünü izleyip kestim.



Q Transformers: Kaette Kita Convoy no Nazo (2015 Winter)
Chibi Transformers-lar birbirleriyle konuşuyor. Ööööö çocuklar için sanırım, ayrıca çok sıkıcı. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus (Winter 2015)
Zamanında yok edilen adaya yıllar sonra bir gemi dolusu insan gelir. Gemideki hope isimli telepatik kızla adadaki kız arkadaş olur. Diğer taraftan yeni gelenler bir önceki savaşta ünlenen ama bu aralar curry restoranı işleten çocuğu görmek için heveslenirler. Etrafta ise altın sarısı, parlak ve garip yaratıklar vardır. Bunlar ara sıra saldırıya geçince bizimkiler mobile suit style giyinip mecha larla dövüşe katılırlar.
"Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans"-dan sonra bu seri hem eski hem de cılız kaldı. Arkadaşlıktan daha çok dapdar giyinilmiş suitlere odaklanılması ve 13 bölüm olmasına rağmen akışın yavaşlığı canımı sıktı. Cidden izlerken sıkıldım. Bu arada bu seri Summer 2004 dönemine ait 25 bölümlük "Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor" ün ikinci sezonu. Ona henüz bakmadım. Bulabilirsem bakıcam. Belki o zaman bu anlamsız sıkıcılık bir anlam kazanır. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.