Cumartesi, Ocak 03, 2015

Gone Girl (2014)

Eşinin kaybolması üzerine polisle irtibat kuran Nick, zaman ilerledikçe zanlı muamelesi görmeye başlar . Çünkü gerek kendi davranışları, gerekse eşi Amy'nin arkada bırakmış olduğu ipuçları bunu göstermektedir. Bir taraftan polis bir taraftan Nick olayın üzerine gider ve o sırada izleyici zanlının kim olduğu konusunda yavaş yavaş fikir edinmeye başlar. Ek olarak Amy'e saplantılı bir şekilde aşık olan eski sevgilisi Desi, yakınlarda bir yerlerde ev satın almıştır.

"Ben Affleck"-i sevmem, bu nedenle film gözümde -1 puanla başladı. "Nick Dunne"-un saçma salak hareketleri de buna eklenince eksi hanesi iyice kabardı. Lakin tam film bitti dediğim yerde aslında ortalarda olduğumu gördüm ve Amy'i merak ettiğim için -sıkılmadan izleme- konumumu korudum. 

[spoiler]
Filmin sonlarında yaşanan Nick Dunne ile ikizi Margo arasında mutfakta geçen konuşmada ise beynimden vurulmuşa döndüm. Hayır, "Ben Affleck" kötü oynamıyordu. Karakter işlenişi başarısız değildi. "Nick Dunne" gerçekten başarısız , dünya üzerinde varlığını sürdürebilmek için dürtüsel olarak -birisine- muhtaç bir adamdı. OMG! işte bu kısım benim için sürpriz oldu ve filmi sevdim. Son noktada belki evet, ama sevdim. Hatta... 

...izlemenizi öneririm.

Country: USA
Duration: 149 min.
Director: David Fincher
Cast: Ben Affleck(Nick Dunne), Rosamund Pike (Amy Dunne)
imdb detail