Cumartesi, Ocak 17, 2015

Hi! School-Love On (2014 Summer – 2014 Fall)

Yaşanılan bir kaza sonucu melek olan Seul-bi, Woo-hyun'un hayatını kurtarır ve insan görünümüne kavuşur. O günden sonra kimsesi yok diye düşünülen Seul-bi, Woo-hyun ve babanesi Bayan Gong ile yaşamaya başlar. Zamanla Seul-bi ve Woo-hyun arasında romantik gelişmeler meydana gelir. Lakin aynı sınıfta yer alan Sung-yeol isimli çocuk ta Seul-bi'ye abayı yakar. Yetmez gibi Sung-yeol'nin üvey annesi ile Woo-hyun, benzer kolyeleri taşımaktadırlar.


Seri...
_ Woo-hyun'ı sevdiği için insan olmak isteyen Seul-bi'nin, ortadan tamamen kaybolmamak için verdiği gizlilik çabalarını,
_ Seul-bi'yi kıskanan bir kızın (Ye-na) yaptığı kötülükleri,
_ Okulda yaşanan bullying olaylarını,
_ Woo-hyun'u kıskanan ve iyi biriyken kötüleşmeye başlayan Sung-yeol'un saçma salak kaprislerini,
... içeriyor.

Dandik bir gençlik dizisiydi... Konu iyi, işleniş berbat, oyunculuk daha da berbattı... Yine de vaktim boldu, Infinite Korean Boy Band vocal üyelerinden "Nam Woo-hyun" çok tatlıydı. Ayrıca içinde aşk vardı, ben romantik bir dönemdeydim filan derken 20 bölümlük seriyi bitirdim.

_ Aşk acısı yüzünden kafayı yiyen ve kötülük yapmaya başlayan Sung-yeol'a çok kızdım. Hele hele alerjisi olduğu halde, Woo-hyun'un yemeğine hödö (neydi hatırlamıyorum) koyduğu sahnede tam dayaklıklı.
_ Seul-bi'yi seven melek te saçmalamaya başladı. Ona buna kötülük yapıyor. Tam saçları yolunasılardan.
_ "Yang Tae-ho" karakterine bayıldım. Hele hele "Kim Joo-ah" ile olan romantik halleri çok tatlıydı.
_ Seul-bi yi canlandıran Kim Sae-ron, 2000 doğumlu, yani şuan 14 yaşında! OMG! Çok uzun ve güssel bir kız.

Özetle bol vaktim var, ek olarak Infinite'in fanıyım diyosanız önerebilirims.

Tags: High School - Love On
Genre: Teen, Romance
Episodes: 20
Cast: Kim Sae-ron(Lee Seul-bi), Nam Woo-hyun(Shin Woo-hyun), Lee Sung-yeol(Hwang Sung-yeol), Na Hae-ryung(Lee Ye-na), Baek Seung-heon(Yang Tae-ho), Jung Yoo-min(Kim Joo-ah)