Cumartesi, Ocak 24, 2015

Nichijou (2011 Spring,Summer)

Küçük profesör Hakase, kendi yaptığı robot kız Nano ve konuşan kedi Sakamoto ile yaşamaktatır. Tatlı Nano bir taraftan ev işlerini yaparken diğer taraftan okula giden kişilere özenmektedir. Neyseki zamanla Hakase, evde yalnız kalabilir moda girip Nano'nun okula gitmesine izin verir. Okulda ise her biri birbirinden farklı üç kız arkadaş vardır. Yuuko, Mio ve Mai. Mio, okula keçiye binerek gelen karizmatik sesli Sasahara'dan hoşlanmaktadır.

Serinin belirli bir konusu yok. Bahsi geçen karakterlerin yaşadığı, örneğin 5 saniye süren komik olayları gösteriyor . Espirilerin bazılarına koptum, bazılarında ise gülmemeyi bırak sıkıldım. Serinin geneline bakarsam sıkıldığım süre daha fazla. Bu nedenle: 14 bölümlük special seri "Nichijou: Tanken Nichijou no Machi" ve 1 bölümlük OVA "Nichijou: Nichijou no 0-wa" - ya bakmıcams.

İzleme Notlarım:
04: kuşun dile geldği sahnede, abartmıyorum serviste kahkahayı bastım.. 
17: kağıttan kule sahneleri iyiydi. 
19: temple da ki kaza sahneleri; hahahahah suratlar cok ii.

ps: Beni en çok eğlendiren karakter Yuuko oldu. Acayip bir kafa yapısı olan kızı ifade edemiyorum bile; o kadar acayip, marjinal, numune, komik bir şey yani :-)

Tag: My Ordinary Life
Type: TV
Episodes: 26
Duration: 23 min.
Cast: Sasahara, Koujirou(Kawahara, Yoshihisa)
myanimelist.net detail