Cumartesi, Ocak 24, 2015

The Judge (2014)

Annesinin ölümü üzerine anlaşamadığı diğer aile bireyleri ile tekrar bir araya gelen Hank Palmer, yargıç konumundaki suratsız babasının başına gelen bir kaza yüzünden, kurtulmak için can attığı o küçük kasabada bir miktar daha kalmaya karar verir. Lakin yardımcı olmaya çalıştığı baba, oğluna resmen yabancı gibi davranmakta, aksi tavırlar takınmaktadır.

Açıkcası bu filmi fragmanda "Robert Downey Jr."-i görünce listeme aldım. Poh! Hatalı karar!

- OMG! Baba "Joseph Palmer"-dan nefret ettim resmen. Karısını oğlu öldürdü sanki. Hadi başlarda araları limoniydi. Karar açıklandıktan sonra diğer oğullarına sarılıp iyi şeyler söylerken Hank'in suratına bile bakmıyor. Çocuk seni savunmak için elinden geleni yaptı be!
- Mahkemede söylediklerine ne demeli?! Katil herife az bir süre gözetim vermiş, çünkü onda yaramaz oğlunu görmüş. Kendi öz oğluna yıllar boyu hödük gibi davranmış. Çünkü çocukta o katili görmüş. Hasta herif! Kanseri demiyorum, kafadan hasta. Bu arada çocuk sadece yaramaz, gençken biraz asi, ama sonrasında okullu birincilikle bitirmiş ve film boyunca görüleceği üzere iyi biri. Özetle kanından canından olan kişiye yeterli gerekçe yokken surat yapan insanları anlamıyorum, sevmiyorum!!!
- Robert-ın boyu 1.74 olunca filmdeki oyuncular özel seçilmiş resmen, herkes bodur! :-)
- Kamera sık-sık Robert-ın kalçalarına odaklandı. hahahah erişkin kadınların ve Robert'ın bizzat kendisinin bu popoyu sevdiğini biliyorum. Yine de komik!

Özetle konu iyi, işleniş çok ağlak muğlak, berbat, oyunculuklar eh işte. Sevmedim!

Genres: aile, dram
Country: USA
Duration: 141 min.
Director: David Dobkin
Cast: Robert Downey Jr.(Hank Palmer), Billy Bob Thornton(Dwight Dickham)
imdb detail