Pazar, Şubat 22, 2015

Black Lagoon (2006 Spring)

Rokuro, para karşılığı iş gören bir çete tarafından rehin alınır. Şirketinin kendisini gözden çıkarması üzerine, içki içip muhabbet etmeye başladığı çete üyeleri arasına katılmaya karar verir. Zamanla dikkat kesilme, analiz ve konuşma yetenekleri ile ekip içinde göz doldurur. Lakin diğer üyeler özellikle sinirli Revy'in yöntemlerini eleştirmekten geri durmaz. Özetle böyle acılı tatlılı geçinmeye başlarlar.

İzleme notlarım:
1. uwww opening theme i sevdim...
3. Amanın Revy teknede harikalar yaratıyor. Kızı, göze zorla sokmadan, saçma salak soymadan sexy çizmişler. Ayrıca çok cool. Bayıldım.
5. OMG! Yeni dişi karakterim kesinlikle Revy! Ekibe yeni katılan ve haddini bilmeden yöntemleri eleştiren Rokuro'yu tehtit ettiği yere bayıldım. Kesin arşivliyorums.
7. Revy ile Rock arasındaki buzlar eriyor. Revy'in "kimin tarafındasın Rock" diye sorması üzerine Rock'un "yanında oturuyorum" demesi; nasıl desem; süpper!!
10. ahhahahaahha bayıldım ya... Maid ile Revy dövüşü süpperdi, sonunda kızın bayıla kalması daha da iyiydi. Ana karakterleri baş tacı tapıcam diye karakter gelişimini harcamayan yazar çizer vb yi öpüyorum, sarılıyorum, sevgiyle mıncıklıyorummm :-)
11. uwwww, Shenhua da pek sexy miş. Kadın hem dişi hem kesici! Daha ne olsun?! :-)

ps: ingilizce seslendirme sanarçısı "Hendrikse, Maryke" resmen harikalar yaratmış. İlk defa ingilizce seslendirilen bir seriyi bu kadar çok beğeniyorums.
ps: Rus kadın (Balalaika "Sofiya Pavlovena, Fry Face, Kapitan, Vladilena") da acayip cool bu arada.
ps: opening : "Red Fraction" by MELL ; süpper. ending : "Don't Look Behind" by EDISON ; hahahha kesinlikle süpper!!!

Beklemediğim şekilde iyi çıktı bu seri. Şöyleki; içinde silah ve sigara var. Özellikle main karakterlerin bir pokmuş gibi pöfür pöfür sigara içtiği serileri sevmem. Bakınız "Cowboy Bebop"! Kıl olmuştum gerzek Spike karakterine. Demek ki keramet sigara sevmememde değilmiş. Karakterin kendisi tırtmış. Keza Black Lagoon da -her anlamda esas- kızımız Revy deli modda sigara içiyor, ama milletin gözüne önce memeleri yerine silahını ve delici bakışlarını soktuğu için gayet cool görünüyor.

Özetle kesinlikle arşivliyorums ve action + guns + cool characters severims diyorsanız tavsiye ediyorums.

Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Seriyi rastlantı olarak ingilizce seslendirmeyle izledim ve BAYILDIM.. O nedenle ingiliz seslendirme sanatçılarını yazıyorums.
Cast: Revy(Hendrikse, Maryke), Okajima, Rokuro(Swaile, Brad / Namikawa, Daisuke), Dutch(Redman, Dean), Benny(Drummond, Brian), Shenhua "Chinglish"(Henderson, Saffron)
myanimelist.net detail