Cumartesi, Mart 14, 2015

Akame ga Kill! (2014 Summer, Fall)

Arkadaşları ile birlikte kasabadan şehre gelen Tatsumi'nin güssel hayalleri, arkadaşlarının vahşice öldürülmesi üzerine farklı bir boyut kazanır. Artık yönetimdeki başkan ve onun her dediğini uygulayan çocuk krala karşı oluşmuş bir örgütün-Night Raid-in üyelerinden birisidir. Karşılarında ise yönetimin yanında yer alan buz kraliçesi Esdeath ve saz arkadaşları yer almaktadır .

İzleme Notlarım (spoiler içerir):
_ 1: İlk bölüm komik ve eş zamanlı brütaldi. Yani sevdim. Ek olarak Tatsumi'nin ateşli, istekli ve kararlı hali hoşuma gitti. Beklentim kararında ecchi, sünepe olmayan, azimli ve kararlı karakterler, güssel arkadaşlıklar.
_ 2: Sanırım Akame'ye aşık oldum. Egosal dırdırı olmayan, anaç ve et seven bir dişi. Daha ne olsun!
_ Akame'nin, kardeşini görünce durulması gerekirken ateş almasına ve onu öldürmek için kasmasına bayıldım. Bu seri beklemediğim bir şekilde sürprizlerle dolu.
_ 5: Sheele'nin anlatımına bayıldım. Her konuda sakar olan ve pek bir iş beceremeyen kız, meğer kafa keserken pek soğunkanlıymış.

_ 6: Beklemediğim bir şekilde brütal çıktı bu seri. Way Be.
_ Bazı bölümlerde -sanırım süreyi uzatabilmek için- gereksiz hüzünlü konuşma sahneleri var. Bulat üzerine Tatsumi'nin bikbikleri başımı şişirdi örneğin.
_ HONK! Öpücük sahnesi! Amanın, bir başka sürpriz daha.
_ Hastası oldum Susanoo'nun. Çok karizma karakter. Hem de güssel yemek yapıyor. Evlenelim mi? :-)
_ 17: Acayip brütal. Kesin arşivliyorums.
_ 19: Serinin bence en başarılı-arıza karakteri "Ubiquitous, Seryuu"... Köpeği goro / koro da pek tatlı maşallah! :-)
_ Kedigillerden Leone'nın sessiz sakin bir köşeye çekilmesi beni çok etkiledi. Hüngür hüngür ağlama durumları :-(

WAYY BEEE! Ne serimiş arkadaş! Karakter gelişimine önem verilmeyen 24 bölümlük bir serinin beni bu kadar etkileyeceğine inanmazdım. Ama oldu. Öncelikle seri bir çok tabumun içine etti. Şu kesin böyle olur dediklerimin tersi çıktı. Bu nedenle benim için heppp sürprizlerle dolu geçti. Brütalliği sevdim. Actiona bayıldım. Karakterlerin ise her biri birbirinden iyi. Özetle 2014 Fall döneminin bonus larından derims ve devamı OVA sı olursa kesin izlerims.

Tag: Akame ga Kiru!
Type: TV
Episodes: 24
Duration: 23 min.
Cast: Tatsumi(Saito, Soma), Lubbock(Matsuoka, Yoshitsugu), Bulat(Konishi, Katsuyuki), Wave(Hosoya, Yoshimasa)
myanimelist.net detail



Akame ga Kill! Theater (2014 Summer, Fall)
Berbat chibi çizimler, bol ecchi... Komik olsun demişler lakin ben hiç gülmedim...
Özetle her biri 1 dakika olan 24 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.