Pazar, Mart 22, 2015

Donten ni Warau (2014 Fall)

Meiji Era'nın 11.yılında kılıcın yasaklanması üzerine bazı samurai-ler eşkiyalık yapmaya başlar. Kumou kardeşlerin görevi suçluları yakalamak ve ilgili hapishaneye tıkmaktır. En büyük, komik, tatlı, güçlü, anlayışlı, cool kardeş bu görevi layığı ile yerine getirirken ortanca olan kendisini kabul ettirmek için kasmakta, abisinden gizli saklı işlere bulaşarak -ben de başardım- demek derdindedir. İşleri sarpa sarınca, yardımına koşan yine abisinden başkası değildir. Bir gün bulunca öldürmeyi düşündükleri, dünyanın mahvına neden olacak Orochi'nin varisinin kim olduğunu öğrenirler.

İzleme Notlarım (SPOILER içerebilir): 
_ İlk bölümden sonra izlemeye karar verdim. Beklentim ise bol bol gülmek:-) 
_ Büyük abi ortanca olanı sırtında taşırken, ortanca ağlamaya başlar "yine bir işe yaramadım ühüüüü"! Ay kıyamam ben sana:-) Abinin dediğine ne demeli: "ağla, istediğin kadar ağla.. ve sonrada güçlen!" Ay, Hastası oldum Tenka'nın :-) 
_ 5-6: Amanın! Seri hiç beklemediğim bir şekilde devam ediyor. Bol bol gülmek için izlemeye başladım ama şu an ağlıyorums :-( 
_ 7: Ah, Ah, Bu bölümde çok romantik. 
_ 11-12: Ay süpper sonlandı seri. Bayıldım. 

Özetle güldüm mü: evet, ağladım mı: evet, romantikleştim mi: evet, Tenka'ya aşık oldum mu: evet, arkadaşlık, aile gibi bağların önemini bir kere daha kavradım mı: evet, içim çiçek açtı mı: evet, devamı veya OVA sı olursa bakar mıyım: evet!!! :-)

Tag:
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Kumou, Tenka(Nakamura, Yuuichi); Kumou, Soramaru(Kaji, Yuki); Kumou, Chuutarou(Yonaga, Tsubasa); Kinjou, Shirasu(Sakurai, Takahiro);
myanimelist.net detail