Cuma, Mart 27, 2015

Kimi ni Todoke (2009 Fall, 2010 Winter)

Küçükken edindiği takma isim Sadako'ya ürkütücü görünümü, muşmula suratı ve etrafa hayaletler gördüğüne dair dedikodusu yayılınca Sawako, lise yıllarını yalnız geçiren bir kız haline gelir. Kendisine selam veren tek kişi ise gülümsemesiyle ortama güneş gibi doğan popüler çocuk Kazehaya'dır. Hayran hayran Kazehaya'yı izleyip onun gibi olmayı dileyen Sawako,  yaşadığı aksiliklere rağmen pes etmez ve gösterdiği çabalar sonucu Chizuru ve Ayane ile arkadaş olur. Dizi, kızların pırlanta gibi arkadaşlıkları, aşklar, meşkler ve kırıklar etrafında örülür.

OMG! Yıllar önce gayet popüler olan bu diziyi -gayet popüler olduğu- ve benim de anti-popüler kültürlüyüm tuttuğu için izlemek istememiştim. Şimdi ise gayet iyi ve net anlıyorum milletin neden bu seriyi çok çok ama çok sevdiğini. Hakkını vermek gerek: mükemmel bir seri. Bir kere kızların arkadaşlıklarına bayılmak ne kelime öldüm. Chizuru ve Ayane'nin Sawako'nun dedikodu yaptığını duyunca patlattıkları kahkaha benim gözlerimin yaşarmasına neden oldu. Var mı böyle iyi insanlar?!... Ryuu'ya ne demeli?! Net, cesur, gözlerini abisine dikip "doğru olan kişinin ben olduğunu biliyorum" diyebilecek kadar mert. Ay ek olarak; çok sexy ya. Bayıldım ben bu çocuğa.:-) Bütün karakterleri (tabi ki Kurumi hariç) çok çok çok sevdim. Lakin Sawako'nun yeri aynı. Onun için kalbimde müze açtım resmen. Kızın Kurumi'nin tuzağına düşmemesi, dürüstlüğü, saflığı, iyi niyeti, kendisini kandırmaması, hissettiği ve hissetmediğini açık yüreklilikle kabul etmesi; harika birisi; Sawako. Ek olarak giyip tarzına bayıldım. Çok hanım hanımcık yaaa.... Yılın en sevdiğim dişi karakteri olabilir kendisi .. 

İzleme Notlarım :
_ Sınıf oturma düzeni oluşturulurken Kazehaya, Ayane, Chizuru ve pek tabi ki Ryuu'nun tavrı; nasıl desem tapılası.
_ Kızlar arasında yaşanan yanlış anlaşma beni çok üzdü. Beğenmedim değil, bayıldım, ama eş zamanlı çok ağladım.
_ 8. bölümde Sawako'nun gözü başka bir şey görmüyor. Harika bölüm! Ek olarak Ryuu 10 numara!!
_ 12. Ryuu'nun romantik hislerini öğreniyorums, ve seviniyorums!! ps: evet ben değilim ama gene de seviniyorums:-)
_ 17. Ay çok romantik bu seri. Heyecandan kalp krizi geçirerek izliyorum. ps: az daha: öpcük!!!:-)
_ Chizuru'nun Ryuu'yu şikayet ede ede ağladığı yerde koptum. Resmen eve yağmur yağdı..
_ 21. süpper bölüm. Ryuu'nun kararlı bakışları ve abisine söyledikleri 10 numara. Hastasıyımmmm:-)

Özetle yıllar sonra bile olsa izlediğim için çok mutluyum. Aşk, meşk, arkadaşlık diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. 
ps:  16. bölüm o zamana kadar olmuşların özeti niteliğinde.

Tag: Kimi ni Todoke: From Me to You, Reaching You
Type: TV
Episodes: 25
Duration: 22 min.
Cast: Kazehaya, Shouta(Namikawa, Daisuke); Sanada, Ryuu(Nakamura, Yuuichi); Yano, Ayane(Sawashiro, Miyuki); Yoshida, Chizuru(Sanpei, Yuuko); Kuronuma, Sawako(Noto, Mamiko); Arai, Kazuichi(Ono, Yuuki); Sanada, Tooru(Hatano, Wataru);
myanimelist.net detail