Pazar, Mart 08, 2015

Stay (2005)

Tatile gittiği için arkadaşının hastalarına bakmaya başlayan Dr. Sam Foster, genç hastası Henry Letham konusunda endişelidir. Çünkü çocuk kendisini öldürmekten bahsetmektedir. Lila Culpepper ise doktorun güssel sevgilisidir.

AY AY! İŞTE BENİ SİNEMA DÜNYASINDAN SOĞUTAN VE "ÖNÜMÜZDEKİ 3 AY FİLM İZLEMİCEM" DERDİRTEN FİLM. 
Kustum resmen! Ne konuyu anladım. Ne oyunculuklardan zevk aldım. "Ewan McGregor"-i zaten sevmem. Onun o iğrenç ses tonuna 99 dakika katlandım filan. Ryan Gosling'in arıza hali ise gına getirtti resmen. İyiki adama cool haller yakışıyo. Ota poka oynatmışlar. Pok = Stay (2005) bu arada. Yani film afişini görünce wow demiştim, izlerken böğ dedim bol bol..

Olay da şu: araba kazası oluyor, kazada herkes ölüyor. Henry can çekişirken yanına rastlantı sonucu trafikte bulunan doktor ve onunla hiç bir alakası bulunmayan Lila isimli bir kadın geliyor. Henry'in son dakikalarda kafasından geçenleri film yapmışlar. İşte mantıktan uzak, saçmalıklar bulamacı filmi de getirip önüme koymuşlar. Konuyu bulmaca haline getirince daha iyi kazanırım diyen yönetmenin ben taaaaaa... (ps: bunlar hep çok tutan ve cidden çok tutmayı hakeden Memento (2000) filminin marifetleri ; ) Özetle düşman başına bile değil.

Director: Marc Forster
Cast: Ewan McGregor(Dr. Sam Foster), Ryan Gosling(Henry Letham), Naomi Watts(Lila Culpepper)
Country: USA
Runtime: 99 min.
imdb detail