Pazartesi, Mart 09, 2015

Sword Art Online II (2014 Summer, Fall)

Küçükken yaşadığı talihsiz bir olay sonucu silah görünce korkudan ne yapacağını şaşıran Asada, normal yaşamında bullying-lere maruz kalırken virtual world de harikalar yaratmaktadır. Diğer taraftan oynadığı oyunda "Death Gun" lakaplı birisi üyeleri öldürmekte, dahası virtual world de ölen kişi gerçek yaşamda da hayatını kaybetmektedir. Bir gün Sinon lakaplı Asada, "Death Gun" olayını çözmeye kararlı ve gayet güçlü, artı karizmatik Kirito ile karşılaşır.

Asuna ise gerçek yaşamda ailesi ile problemler yaşamakta, kendisini zayıf hissedince virtual world daki turnuvalara katılmaktadır. Burada tanıştığı yeni arkadaşı Zekken 'in teklifini kabul edip birlikte bir boss u öldürürler. Arkadaşlıkları harika başlamış ve harika giderken bir den Zekken ortadan kaybolur. Gerçek hayatta Zekken i bulan Asuna; üzgündür.

aaaaaaaa! öncelikle acayip heyecanlıyım. İçinde aşk, kararlılık, azim, harika dişi ve erkek karakterler bulunan animeleri sevdiğim için Sword Art Online favorilerim arasında.. Bakalım beni hangi maceralar bekliyors :-)

İzleme Notlarım (spoiler içerir.):
_ Annesini korumak için adam öldürmek zorunda kalan küçük kızın, annesinin ürkmüş bakışları ile karşılaşınca kafayı sıyırması iyiydi. Ciddi ciddi, annesinin yerinde olsanız sizin tepkiniz ne olurdu?
_ Kirito'nun Sinon'a "yalnız olmayabileceğini" söylediği yer iyiydi. Benim bile kalbim sıkıştı heyecandan yani.. 
_ Şu bir gerçekki Kirito'nun Asuna harici kızlara davranış tarzını mavi boncuk dağıtma olarak değil, fazla iyi ve incelikli bir çocuk olmasına bağlıyorums. Yine de seriye sızıp Sinon'a bu çocuk Asuna ya ait, çek o pis ellerini Kirito nun üstünden demek istemedim değil.
_ 15, 16, 17: filler... Bak bu hoşuma gitmedi. Sword Art Online şanına yakışmıyor. Zaten 24 bölümlük seri içine 3 bölüm filler sokmak.. Konsept: Göl kraliçesinin ricası üzerine Ekskalibur-ı bulup ülkeyi kurtarırlar filan.
_ 18-24: Asuna ile Zekken 'in hikayesi. Çok ağlak ve muğlak olmuş bu bölümler. Güssel değil demiyorum ama yine de kafa karıştırıcı. Sword Art Online 'ın türü nedir arkadaş? Romantik mi, komed, mi, aile mi, dram mı, ecchi mi?? Sırf izleyici sevdi, önlerine ne koysak yerler haline dönüşmez umarıms.

Konno, Yuuki: "Asuna, there are things you can only share with someone by fighting."

İlk arc-ı Asuna'nın olmamasına rağmen sevdim. Filler lar ve seri içinde filler olması fikri kötüydü. Asuna ile ilgili bölümlerde ise çok üzüldüm, ağladım. Açıkcası ağlamak için izlemiyorum animeleri. Romantik, hüzünlü kısımlarda ağlarım ama Sword Art Online resmen drama döndü ve beni çok üzdü. Özetle 2. sezonu 1.kadar sevmedim ve serinin ekibinin kafasının karıştığını düşündüm. Devamı olursa elbette bakıcam. Ama bir sonraki için beklentim, daha fazla action, daha fazla romantizm, kesinlikle daha fazla gözyaşı değil.

Tag: Phantom Bullet, SAO II, Sword Art Online 2, SAO 2
Type: TV
Episodes: 24
Duration: 23 min.
Cast: Kirigaya, Kazuto(Matsuoka, Yoshitsugu)
myanimelist.net detail



Sword Art Online II: Debriefing (2014 Fall)
İlk 14 bölümün özeti.. Ve böylece Sinon arc-ı bitti.
Tag: Sword Art Online II Episode 14.5, Sword Art Online II Recap
Type: Special
Episodes: 1
Duration: 24 min.