Salı, Mart 24, 2015

The Mentalist Season 7 - Final

Başlarda ilişkilerini saklamaya çalışan -ve bunda pek te başarılı olamayan- Patrick ve Teresa önce göl kenarında bir ev, sonra da evlilik kararı alırlar, bunu dostlarıyla paylaşırlar ve evlenirler. Herkes düğünde eğlenirken Teresa bebişi olacağını Patrick'e müjdeler.

The Mentalist dizisinin son sezonu olan 7.sezon 13 bölümdü ve yine her bölümde bir olay çözülüyordu. Açıkcası hikayeler aman aman tadında değildi. Patrick ile Teresa arasındaki banel romantizm ise beni hiççççççççççç tatmin etmedi. Banel romantizm: çatıda yemekler, pahalı araba kiralamalar gibi göz boyayan sürprizler. Japon romantizmini seven ben için çok baneller. Ek olarak bence Patrick ve Teresa birbirlerine hiçte ateşle, aşkla bakmıyorlar, davranmıyorlar. Sanki zorla evleniyorlar. Öpüşmüyorlar, sarılmıyorlar. O çocuk nasıl oldu merak ediyorum yani. Başka bir hikaye: Abbott zamanında birisini vurmuş. Yıllar sonra adına zimmetli bu kurşun yüzünden az daha başı belaya giriyordu. Bir arkadaşım bahsetmişti; askerde terör vurunca kurşunu geri çıkarıyolarmış. Abbott'ın başına gelenleri yaşamamak için.

- ep8 deki kiralık katili oynayan adam gayet iyiydi, beğendim. aktör: Brendan Wayne.
- ep9: İnanamıyorum Kimball Cho gülüyor! (ahaha yüz yılda bir olduğu için not alıyorums).
- çaylak Vega'nın çok hızlı adapte olması, bir çaylak olarak çekingen davranmak yerine maşallah birk bik konuşması saçmaydı derims..
- Patrick'in canı sıkılınca gitmesi hoş değildi dicem ama ben de canım sıkılınca giderims. Peki Teresa'nın yerinde olsaydım ne yapardım?! bilmiyorum...

Özetle güssel bir seriydi. Olaylar sıradandı, Red John tam bir fiyaskoydu filan ama yine de Patrick sevdirdi kendisini de diziyi de... Tadında bırakıp saçma salak uzatmadıkları için ayrıca teşekkürler.

ps: son olarak diziyi izlememiş birisi bu yazıyı okurda acaba izlesem mi diye düşünürse ona şunu söylemek istiyorum. İlk 2 bölüme bak, ona göre karar ver. Sonrası ne daha iyi ne daha kötü gidiyor çünki...