Pazartesi, Nisan 13, 2015

Furious Seven (2015)

2001 yılında, ilk "The Fast and the Furious" movie izlediğimden beri Toretto ailesinin ve Dom'un hayranıyım. Aile değerlerine çok önem verdiğim için filmi, action yanı sıra bağlılık, sadakat gibi değerler için de keyifle takip ediyorum. Hal böyle olunca yakın zamanda vefat eden (30 Kasım 2013) "Paul Walker" ı beyaz perde de görmek, son kez izlediğimi bile bile izlemek insanın yüreğini burkmuyor değil.

Filme dönelim;
Açıkcası action-ın dibine vurmuşlar. Yuh bu kadar da olmaz dediğimiz sahnelerden bol bol içeriyor kendisi. Lakin Furious izleyici olarak bunun film konseptine aykırı olmadığını biliyor ve fazla bik bik etmiyorum. Ek olarak oyuncular çok yaşlanmışlar. Lakin botox tan şişmiş suratlar yerine tatlı tatlı yaşlanmış karakterleri görmek beni gülümsetti. Jason Statham-ı sevmem. Filmde göze sokulan, kameralar tarafından kayırılan bir ingiliz olmaması artı puan. Biricik Hobbs'um da az görünüyor, fakat tatmin edici dozda.

Özetle konu; ailesini korumaya çalışan Dom ve saz arkadaşlarının ülkeler arası action dolu maceraları... Sevdim mi? evet. Sekizinci gelir mi? sanmıyorum. Gelmesin de zaten. Böyle tadında bıraksınlar, derims.

ps: 2006 yapımı Tokyo Drift-i unutmamaları iyi olmuş.

Director: James Wan
Cast: Vin Diesel(Dominic Toretto); Paul Walker(Brian O'Conner); Jason Statham(Deckard Shaw); Michelle Rodriguez(Letty); Dwayne Johnson(Hobbs); Kurt Russell(Mr. Nobody);
Country: USA, Japan
Runtime: 137 min
imdb detail