Pazar, Nisan 12, 2015

Kamisama Hajimemashita◎ (2015 Winter)

Kamisama Hajimemashita'ın ikinci sezonunda, Tomoe'ye sırılsıklam aşık Nanami, Mikage'nin yerini doldurabilmek ve böylece Tomoe'yi mutlu etmek gayesindedir. Bu uğurda tanrılar ile boy ölçüşmeye kasar, sakarlıkları ve aptallıkları ile arasıra bocalasa da yardımsever ve pozitif kişiliği sayesinde yine puanları üzerine toplar. Ek olarak Tomoe Nanami ye değil ama izleyiciye hislerini açıklar.

İzleme Notlarım: spoiler içerir.
_ Nanami'nin artık Shikigami denilen tatlış bir maymunu var. Bu maymun sayesinde evil ortamlara güneş gibi doğuyor.
_ Kirihito, Tomoe'nin eski bir dostu, şimdi ise...(?) Lakin annesini korumak için aynayı parçalaması hoşuma gitti. Kötü birisi değil Kirihito.
_ Nanami, 2.sezonda bence çok daha fazla moe, saf, salak, sakar! Beceriksizin önde gideni olmasına rağmen, aklına ilk olarak -yardım etmek-in gelmesi, hoşuma gitti.
_ 4: "kono onna umay no nan da?!" 
_ 7 itibariyle karşılaştığım Jirou karakterini sevdim. Hem maço, hem utangaç.
_ Tomoe'nin "yaşam kısa, bu nedenle Nanami'nin seçimlerine saygı duyuyorum." demesine hasta oldum. tatlım benimm:-)

Açıkcası beğendim ama beklentimi karşılamadı. Bu seriyi romantik scene leri nedeni ile izliyorum ve maalesef seriyi uzatmak için ellerini çok ağır tutuyorlar. Ek olarak Nanami'nin bu yeni halini sevmedim. Devamına elbette bakıcam. Ama sevgili yazar çizer, lütfen seri içinde daha fazla aşk, Nanami 'nin kafasında daha fazla akıl olsunnnn.

Tag: Kamisama Hajimemashita 2nd Season, Kami-sama Hajimemashita 2nd Season, Kamisama Kiss 2nd Season
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 23 min.
Cast: Tomoe(Tachibana, Shinnosuke); Mikage(Ishida, Akira); Mizuki(Okamoto, Nobuhiko); Jirou(Hatano, Wataru); Kurama, Shinjirou(Kishio, Daisuke); Mori, Kirihito(Suwabe, Junichi);
myanimelist.net detail