Pazar, Mayıs 10, 2015

Durarara!!x2 Shou (2015 Winter)

Hiç bir kuralı olmayan Dollar içinde şekillenen Blue Square, liderliğini Rokujou'nun yaptığı bir motorsiklet çetesine saldırır. Bu durumda Rokujou ve adamları Ikebukuro'ya gelirler ve bu işten sorumlu Dollar üyelerini dövmeye başlar. Dollar'ın elleri de armut toplamıyordur hani. Öbür taraftan Blue Square, gerizekalı Mikado'dan liderleri olmasını ister. Rusların kaçırmaya çalıştığı mafya kızı da, zaten dağınık olan ortamı iyice kaosa çevirmek için sanki seriye eklenmiş gibidir.

İzleme Notlarım (spoiler içerebilir):
_ Shizuo'nun erkek kardeşi Kasuka'nın bulunduğu bölümlere bittim. Çok cool çocuk. Ek olarak buradaki mevzuyu anlamadım, idol olan kız nedir, katil mi? 
_ İlk Durarara da "Ryuugamine, Mikado" yu sevmişmiydim hatırlamıyorum. Ama bu seride gıcık oldum resmen. Hele o ezik, iğrenç ötesi sesi yok mu? Kendisine işkence etmek istiyorum yani o derece. Öbür taraftan bir insanı HORROR-a, HOLLOW-a çeviren en baskın duygudur EZİK-lik. Adamı kıskanç eder, sonrasında haset eder, sonrasında KÖTÜ eder. Mikado, ezik biriydi. Olmamak için Dollar ı yarattı. En azından çabaladı, yerinde saymadı. aferin... Ama yine de tarzı çok -ne desem- mide bulandırıcı geliyor bana. Kafadan rahatsız mı acaba?! Ağzı hayır derken arıza modda gülümsüyor olması gibi belirtiler.... kalem ile millete saldırıp, önceden planlandığı için yanında getirdiği bandaj ile yardımcı olmalar filan... Şimdiki amacı ise KURALSIZ Dolar içinde ağza alınmayacak ama illaki uygulanacak bir pattern-kurallarlar yumağı- yaratma çabası. Dollar ı olması gerektiği hale getirmek için Blue Square-i kullanacak, böylece Anri ve Masaomi'nin karşısına başı dik çıkacak. Başarı kompleksli biri için akıllıca bir amaç. Bakalım eylemleri de zekice olacak mı?! 
_ Shizuo'yu seviyorum; gerçekten :-) Dövdüğü adamları bir de doktora taşıması yok mu? 
_ "Orihara Izaya"-nın genç versiyonu olarak lanse edilen - ki bunun Izaya'nın perdeden çekileceğine işaret edeceğini anlamamıştım- "Kuronuma, Aoba"-nın hangi gerekçelerle gerizekalı görünümlü Mikado'yu lider olaran istediğini anlamadım. 
_ Izaya'nın ikiz kardeşlerinin birbirleri ile olan diyalogları cidden şıktı. Lakin 12. bölümde Erika'nın Anri'yi taciz etmesi; ay berbat bir scene di. Kaliteli+şık ecchi ye yes, diğerlerine noooo!!! 
_ Yodogiri Jinnai: bu ismi not almalıyım, evet. 

Her ne kadar sevdiğim karakterleri görmek iyi gelse de, gülümsetse de, bir süre sonra ekrandaki o saçma salak koas ortamı canımı sıkmaya başladı.. Şöyleki; bir konu başlıyor, sonra ekranda "iki gün önce" yazıp kamera başka bir zaman dilimine odaklanıyor. Haydaaaa, sonra bulmaca gibi çözmeye çalış olayı... Hal böyle olunca izlemekten keyif aldığım karaler neredeyse sadece Heiwajima kardeşleri içerenlerdi. Ek olarak Mikado'nun sesi, ah nasıl desem berbat, ezik, rezil! Özetle elbette devam edicem. Çünkü Mikado'nun alacağı hali merak ediyorum. Acaba gözünü toplumda statü edinme hırsı bürümüş bu manyak herifin başına neler gelecek? Ek olarak acaba o idol gerçekten katil mi? Acaba Heiwajima kardeşlerinden -en azından birisini- çıplak görme şansım olacak mı?! Sırf belden üstü olsa da olur :-))))

Tag: Durarara!! 2nd Season, DRRR!! 2nd Season
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
Cast: Heiwajima, Shizuo(Ono, Daisuke); Heiwajima, Kasuka(Kishio, Daisuke); Kishitani, Shinra(Fukuyama, Jun); Kadota, Kyouhei(Nakamura, Yuuichi); Rokujou, Chikage(Ono, Yuuki); Yumasaki, Walker(Kaji, Yuuki);
myanimelist.net detail