Cuma, Mayıs 01, 2015

Garo: Honoo no Kokuin (2014 Fall, 2015 Winter)

Makai Knight'lardan Herman, Anna'yı cadı damgası yediği için yakılmaktan kurtaramaz ama son anda doğan oğlunu kapıp kaçar. Umutsuzluğun, intikam hırsının, aşırı duygusallığın yarattığı nefret ve zarar verme hisleri yüzünden horror'a dönüşen ve çevreye zarar veren ruhları biçen Makai Knight'lardan birisi olarak yetiştirdiği Leon, gayet yakışıklı ve cool bir çocuk olur, lakin içi annesinin acısı ile kavrulmaktadır. Bu acı, düşmesine, adaletten ayrılmasına neden olur. Sonrasında normal bir yaşama başlar fakat kaderinden kaçamaz.

Öbür taraftan baş rahibin ihaneti sonucu sevdiklerini kaybeden prens Alfonso, ülkesini korumak için vargücüyle çalışır, shisho'sunun dediklerini aynen yapar ve bileğinin hakkıyla Makai Knight olur. Başına ne gelirse gelsin adaletten yaşmaz. Ek olarak amcası Herman'a ve kişilik problemleri yaşayan Leon'a elinden geldiği kadar yardımcı olur.

İzleme notlarım (spoiler içerir):
_ İlk bölümü izlerken, Makai Knight'ı görünce aklıma Karas geldi; hani şu görsel anlamda henüz denginin pek yapılamadığı.. Seriden beklentim kaliteli action bu arada! 
_ Herman neden kadını da kurtarmıyor bu arada ?!
_ 8.Bölümde "Dion, Bernardo" ile Herman kapışması var. Bernardo'nun karanlığa düşmesi bana çok ilginç geldi. Adam, sevdiklerini kaybettiğine inanıp umutsuzluğa düşünce horror oluyor mesela.
_ Leon'ın annesi, kralın izni ile öldürüldü. Bu durunda pek kindar şahsiyetinin Alfonso'ya karşı yumuşak olması; tutarsız derims.
_ Alfonso'nun Shisho'sunun arkasından verdiği tepkiyi abartı buldum, niye? Annesinin arkasından daha az ağladığı için...
_ 10.bölümde Mendoza'nın dramına tanık oluyoruz. OMG! Bebeğin başına gelenler :-( ps: çizimler süpper.
_ 12.bölüme bayılım. Sonu süpperdi. Bu serinin çizeri harikalar yaratmış cidden.
_ 15. bölümde sırtı yaralarla dolu Leon'un banyodaki utanma sahnesi çok tatlıydı. Ay bu çocuk tam benim tipim. Acayip sexy :-)
_ İtiraf etmeliyimki Herman'ı da beğeniyorum :-)
_ 22. bölüm resmen gerim gerim gerildim. Herman can derdinde iken bizimkiler lak lak ediyor. Biriside adam gibi harekete geçip Herman'a yardım etmeye çalışmıyor. Çok kızdım çok. Ek olarak Mendoza'lı bu ikinci konu acayip saçma salaktı. İlk saga da konuyu bırakacaklar uzatmayacaklardı derims... ps: Yine de dövüş sahneleri brutaldi . 
_ Ana konunun yavaş ilerlediğini, boş bölümlere yer verildiğini görmek hoş değil ama çizimleri sevdiğim için ses çıkartmıyorum.
_ Çizimlere bayıldımmm.. Leon'un gözleri, boynu, silüeti acayip sexy. Aynı şekilde Alfonso, Herman ve harika sesiyle beni büyüleyen Garm, Makai Knight'lar süpper.
_ Ah, romantik sahneler tam benlikti ama çok azlardı. Resmen romantizme aç bilaç olarak seriyi bitiriyorum...
_ Mendoza'nın sesini çok sevdimmm. Bana Harry Potter'dan Severus Snape'i (Alan Rickman) hatırlattı.

Özetle güssel konu 24 bölüme yayım yayım yayılmış, hatta saçma bir şekilde uzatılmış. Fekat çizimler, karakterler şahane ötesi olduğu için şikayet etmek ne kelime, olsada ikinci sezonunu izlesem diyorums.

Tag: GARO THE ANIMATION, Garo Project
Type: 24
Episodes: TV
Duration: 24 min.
Cast: Lewis, Leon(Namikawa, Daisuke); Saint-Variante, Alfonso(Nomura, Katsuhito); Lewis, Herman(Horiuchi, Kenyuu); Garm(Udono, Mayu)
myanimelist.net detail