Pazar, Mayıs 10, 2015

Koufuku Graffiti (2015 Winter)

Büyükannesi vefat ettikten sonra yalnız yaşamaya başlayan Ryou, kuzeni Kirin'in okul nedeniyle haftasonları gelip kendisinde kalması üzerine pek mutlu olur. Çünkü Ryou yemek yapmayı, Kirin ise yemeği seviyordur. Bu ikisi biricik Japonyamın kıymetli yemeklerini pişirmeye ve sexy modda yemeye başlarlar.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Birinci bölüm Ryou'nun hastası olduğum INARIZUSHI'yi çatır çutur yemesi ile başlayıp beni kendi ağız suyumda boğulur moda getiriyor. Sonrasında izleme kararı aldığım anime, Ryou'u seslendiren "Satou, Rina" -san 'ın sakin tatlı şefkat dolu sesi ile devam ediyor. Bu sırada Japon yemeklerini, festivallerini hacmi küçük kütlesi büyük geleneklerini tanıyorum.. Kirin'in sebepsiz cırlamaları ve beceriksiz fevri tavırları morelimi bozsada tatlı Ryou hemen keyfimi yerine getiriyor. Özetle başta ecchi sanıp acaba mı dediğim seriyi severek izledim.. Yemek yerken takındıkları sexy tanında dişi tavırları, yemeklerin hazırlanıp yendiği o tatlı Japon evini sevdim.. Devamı olursa bakarım.. Kirinin daha az çırtlark, Ryou'nun olduğu gibi ( aman fazla moe olmasın ) olmasını , daha fazla yemeği ve japon geleneklerini tanımayı isterim. Ek olarak yanında tatlış arkadaşlıkta var daha ne olsuuunnnn,

İzleme notlarım:
1: hotpot , udon.
2: matrusi , sokakta satılan Japon tatları, (ps: aitakattaaaaaa :-)). ps: bu bölümde Kirin öküze bağlıyor. hıırrr!
3: bambou rice , omurice. ps: bu bölümnde animelerdeki gibi kaseyi tepeleme dolduruyolar. ( watashi mo tabetaiiiiiiiiiiii :-))
4: karaage. sms leri geç gönderen ahaliye kızıyorum, çünkü tatlış büyükannesini özleyen sakin sevecen iyi kalpli Ryou'yu çok seviyorummmmm :-)
5: aaaaaaa somen noodles gördüm .... sanırım uçak bileti alıp japonyaya gidiyorum. bambou dan akan su içindeki noodles ları yakalarak yemek ritüelini Kanazawa da yaşadım ve inan bana dostum yok böyle birşeyyy :-) ps: işte tam bu bölümde, bu seriyi arşivlemeye ve her bölümde geçen yemekleri denemeye karar verdimmmm...
6: unagi (ps: aaaaaaaaaaaaa! evet bu seriyi izlerken bol bol aaaa diye sevinç ve özlem çığlıkları attım. çünkü en sevdiğim yemeklerden birisi unagi'dir..)
7: ateşte çöpe geçirilmiş balık!
8: bento
9: yılbaşı gecesi, Amazake.

Özetle arşivliyorum. burada geçen yemekleri çakma da olsa kesinlikle deniyorum.

Tag: Gourmet Girl Graffiti, Happy Cooking Graffiti
Type: TV
Episodes: 12
Duration: 24 min.
myanimelist.net detail