Pazar, Mayıs 24, 2015

Yama no Susume 2nd Season (2014 Summer, Fall)

Hinata, Aoi, Kokona ve Kaede isimli kızlar, yine birbirinden ilgi çekici yerlere birbirinden ilgi çekici bilgileri seyirciye aktararak gidiyorlar, geziyorlar...

BAYILDIMMM! Hele Mt.Fuji-San-a tırmanış sahneleri beni benden aldı. Keza bende o sevgili(m) dağa gece tırmandım ve güneşin doğuşunu izledim. Keşke öncesinde bu seri çıkmış ve bende izlemiş olsaydım. O zaman bazı konularda daha dikkatli olurdum. Mesela Ağustos ayında tırmanmama rağmen belli bir noktadan sonra resmen dondum.

Özetle Japonya yı, doğa yürüyüşlerini seviyorsanız şiddetle tavsiye ediyorums. Ayrıca umarım 3. sezonu filan da olur. Yakushima'ya gitsinler mesela :-)) 

İzleme notlarım:
1. Çadır nasıl kurulur, Japanese Curry nasıl pişirilir? :-)
2. 3. 4.: Mt.Mitsutouge-San-a tırmanıp Mt.Fuji-San-ı izliyorlar. Dönüşte onsen e girip bir güssel yorgunluk atıyorlar. ps: bu arada "Ayılara Dikkat" diye bir tabela gördüm. Upsss! Bak şimdi korktum. Sanırım oraya tek başıma tırmanmayı tercih etmicems.
8. 9. 10. 11.: Mt.Fuji-San macerası.
13: ateş böceklerini izliyorlar.
21. 22. 23.: Mt.Takehara-San-a tırmanıyorlar.
24: Aoi'nin yaşadığı Hanno'yu geziyorlar.

ps: Bazı bölümlerde Aoi'yi pataklayasım geldi. Hinata onun için bir sürü şey yapıyo, bizimki carcarcar kıza bağrıyo, eleştiriyo filan. Tam dayaklık. Kokona ise en tatlış karakterdi bence, annesinin hediye ettiği ayakkabıları giyip şehri gezdiği sahneleri izlemek terapi etkisi yaptı resmen.

Tag: Encouragement of Climb 2nd Season
Type: TV
Episodes: 24
Duration: 13 min.
myanimelist.net detail



Yama no Susume Second Season Specials (2014 Fall - 2015 Winter)
1 :  kız arkadaş, Kaede'ye fantazi bir sütyen satın almak için mağzaya giderler.
Öh, sevmedim. Serinin konsepti ne güssel tatlı arkadaşlıklar, outdoor tırmanışlar filandı. Niye hemen içine bra idi meme idi sokuyolar anlamadım. Elbette izlemeye devam edicem. Ama yine de durumu kınıyorums. Kın Kın Kın!

ps: bu arada 2 bölümlük special dan 1.sini izlemiş oldum.

Tag: Yama no Susume 2nd Season Episode 6.5 and Episode 25, Encouragement of Climb 2nd Season, Yama no Susume 2nd Season Specials
Type: Special
Episodes: 2
Duration: 15 min.