Pazar, Haziran 28, 2015

Beyond the Reach (2014)

Zengin işadamı genç rehberiyle birlikte Mojave çöllerinde avcılık yaparken bir kaza gerçekleşir. Yatırımlarını düşünen Madec, anlaşamayınca av olarak rehberi Ben'i kullanmaya karar verir. Çölü çok iyi bilen çocuk kolay kolay yakalanmayacaktır.

Ben karakterini pek sevmedim; hem ezik, hem ukala, hem tipsiz. Yine de yaşamda kalmak için verdiği çaba takdire değer. Ek olarak sanırım kendisi medium. Çünkü rüyasında gördükleri gerçek çıkıyor. Michael Douglas oyunculuğunu sevdim. Zengin, kurnaz, kötü adam rolü üzerine cuk oturmuş. Her tarafı yanmış adamın aklının uçkurunda olması da bir ilginç. Midemin altüst olduğu sahnelerden biriydi. İyi nişancı olan adamın sersem artı kabak modda dolaşan Ben'i vuramaması da başka bir ilginçlikti, derims.

Özetle evde izlenebilir çerezlik bir filmdi. Oyunculuklar iyi, konu eh işte, işleniş başarılı.

Director: Jean-Baptiste Léonetti
Cast: Michael Douglas(Madec); Jeremy Irvine(Ben); Hanna Mangan Lawrence(Laina);
Country: USA
Runtime: 91 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: