Pazar, Haziran 28, 2015

Cinderella (2015)

Standart konu; pek sevgili babasını kaybedince zalim üveyannesi ve 2 kızı ile yaşamak zorunda kalan Ella'nın, ve güzel biten macerasının hikayesi.

Cinderella'yı canlandıran "Lily James"-a bayıldım. Gerçekten çok güzel, tatlı, masum bir gönüşü var. Gülümsemesi ise en sevdiğimden; güneş gibi.. Zalim üveyanne rolünde güsseller güsseli Cate Blanchett'i görüyorum ve çok yakıştırıyorum. Hele kızın "neden bana kötü davranıyorsun" diye sorduğunda verdiği cevap, cevabı verirkenki yüz hatları; harikaydı. Prensi beğenmedim. Bence bücür :-) Bir başka konu kız iyiki "annemin elbisesini giymek istiyorum, değiştirmeyelim" dedi. Yeni mavi elbisenin annenin elbisesine benzer tek tarafı var; ikisinin de kumaştan yapılmış:-) Son olarak kızın gelinliğine bayıldım. Çok asil, pek zarif...

Özetle dişilerin evde çerez eşliğinde izleyip arasıra gözyaşı dökecekleri arasıra gülümseyecekleri bir film derims.

Director: Kenneth Branagh
Cast: Cate Blanchett(Stepmother); Lily James(Cinderella); Richard Madden(Prince); Helena Bonham Carter(Fairy Godmother);
Country: USA, UK
Runtime: 105 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: