Pazar, Haziran 21, 2015

Jurassic World (2015)

İnsanların ilgisini çekmek ve haliyle çok daha fazla para kazanmak için farklı hayvanların genlerinden yararlanarak labrotuvar ortamında yaratılan -dinazor- aklını kullanır ve kaçar. Besin zincirindeki yerini bulmak için önüne geleni öldüren yaratık , 2 milyon ziyaretçinin bulunduğu adada, merkez bölgeye doğru ilerlemeye başlar. Üst kademede görevli Claire ise pek anlaşamadığı -dinazor eğiticisi mi desem- Owen ile hem adada bulunan iki yeğenini kurtrmaya, hem de dinazoru durdurmaya çalışır.

ahahahha! sinemada izledim mi? evet! eğlendim mi? evet! 
Film genel itibariyle beni güldürdü. Owen ile Claire arasındaki diyaloglar çok iyiydi. Kesinlikle muhteşem ikili olmuşlar. Çocukların cam topla giderken hadi ama dinazorlar nerede demeleri ve düzlük arazide önlerinde yarma gibi dinazorlar ordusunun olması saçma sahnelerin başını çekti. İkincisi ise şelaleden atladıktan sonra kibrit yakabilmeleri. Ööööö o arada ben birşey mi kaçırdım yoksa? O kibritler sudan etkilenmeyen lerden miydi mesela?!

Özetle saçmalıklara takılmadım, keyifle izledim. 

Director: Colin Trevorrow
Cast: Chris Pratt(Owen); Bryce Dallas Howard(Claire); Nick Robinson(Zach); Ty Simpkins(Gray); Irrfan Khan(Simon Masrani);
Country: USA, China
Runtime: 124 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: