Cuma, Haziran 05, 2015

Mad Max: Fury Road (2015)

Hötöröt toplumu tarafından yakalanıp kan torbası gibi kullanılan Max, fırsatını bulup kaçar ve Hötöröt toplumunu idare eden Immortan Joe isimli adamdan kurtulmak isteyen bir gurup kıza yardım eder. Bu Hötöröt toplumunu idare eden Joe'ya gelince: temiz ırk yetiştirmek için güssel kızlardan harem kurmuş hali hazırda iki tanesini gebe bırakmıştır. Ek olarak topluma su vermemekte, beyaza boyadığı askerlerini arıza modda yetiştirmektedir. İşte bu ahval ve şerait içersinde bir gün Furiosa isimli bir kadın gelip kızları kaçırıverir.

Filmi Tom Hardy için izledim. Keza kendisi çok tatlı ve eş zamanlı pek sekshi. Lakin keşke bu filmde ses tonunu değiştirmeseymiş. Bu sesi Lawless isimli harika filmde harika bir rolde kullanmıştı. Şimdi Mad Max te aynı sesi duymak bence iyi olmadı. Ayrıca gerek yok. Normal seside gayet cool yani. Öbür taraftan Furiosa rolünde Charlize Theron iyi iş çıkarmış. Boy-pos-yaş yerinde. Nux rolündeki Nicholas Hoult a gelince. ahahahha komik adam. Ek olarak bu çocuğı 2002 de About a Boy da izlemiştim. Yani kısa pantalonlu halini bilirim. :-)

Özet olarak sinemada izledim. Zaten evde olsa keyifli olmazmış. Efekler iyidi. İzlerken sıkılmadım. Ama wow süpperdi de diyemicems.

Director: George Miller
Cast: Tom Hardy(Max Rockatansky), Charlize Theron(Imperator Furiosa), Nicholas Hoult(Nux), Rosie Huntington-Whiteley(The Splendid Angharad), Zoë Kravitz(Toast the Knowing)(ps: evet Lenny Kravitz'in kızı)
Country: Australia, USA
Runtime: 120 min.
imdb detail



Hiç yorum yok: