Pazartesi, Temmuz 06, 2015

Chibi☆Devi! (2011 Fall - 2014 Winter)

Ailesini kaybettiği için yalnız yaşayan 14 yaşındaki Honoka, kimsesizliğe isyan ederken gökten bir bebek iner. Kızınca ateş püsküren bu tatlış şeyle ne yapacağını bilemeyen kız, arkadaşı Kyou'u yardıma çağırır. Lakin çocuk anime manyağı olduğundan pek ilgilenmez, bu durumda baba rolüne Kyou'nun sinirli görünen arkadaşı Ken aday olur. Bundan sonrası ise çocukla nasıl ilgilenir şeklinde geçiyor. Ek olarak utangaç Honoka, Ken'den hoşlanmaya başlıyor.

17 Ekim 2011
Episode 1 sonrası: ah işte benim hayalim).. eğlenceli, japoncası basit, ayrıca 5 dakika sürüyo... sevdim. okuduğum yazılarda Honoka nın tanrı veya şeytan gibi kavramlara inanmadığı yazıyo ama o zaman neden kız o gece ağlarken tanrı ya dua ediyo! bence inanıyo ama yaşadıklarından dolayı azıcık küsmüş! Devam edicem.

1 Mayıs 2012
Her biri 5 dakikalık, episode ların sayısı henüz belli olmayan bir çocuk animesi. Lakin sevdimmm:)) Çünkü 3,5 luk yeğenimle izliyoruz ve Mao-chan her ayyyy dediğinde biz de ayyyy diyorus:)) Ek olarak bayağı birşey öğrendim bu animeden. Mesela çocukların anne veya babada gördüğü her tepkiye veya mimiğe alındıkları dönemler varmış. İşte birşeye üzüldün, yüzün asık eve geldin, çocuk üstüne alınıyo hemen.. Animede buna benzer bölümler var. Sayesinde nelere dikkat etmem gerektiği konusunda bilgileniyorums. Youtube dan bulup izleyebileceğiniz animenin henüz 18 episode u yayınlandı bilginize... 

06 Temmuz 2015
56 dahil izledim ve hala izlemeye devam ediyorum keza minik seriyi çok sevdim. 
_ Ep36: kendisi seven Pepe nin davranışlarını yanlış yorumlayan Mao-chan... Bu bölümü yeğenime izletmeliyim. Keza o da kuşumuzu yanlış anlıyor:-)
_ Ep37: hahaha kahkahayı bastım bu bölümde. Salatalık yemeyen Mao-chan acı köri ile tanışınca, dünyada salatalıktan daha tehlikeli yiyecekler olduğunu anlayıp yemeğe başlıyor. :-)
_ Ep38: Ellerinde çizilmiş harita ile alışverişe gidiyorlar. En zor kısmı ise abur cubur değil, listede yazanları almak. hmm güssel fikirler. 
_ Ep42: Çocuk geç saate kadar arabayla oynamaya devam edince annesinin verdiği mantıklı tepkiye hayran oldum.. 

Bu seriyi Türk annelere kesinlikle tavsiye edicem. Ama yoooo, bizim anneler herşeyi çok iyi bilirler. Araştırmazlar da, sadece bilirler. Eleştiriyi zaten kabul etmiyolar, öneriye bile gelemezler. PÖH! İyisi mi ben yine karışmıyım. Çocuk zırıltısını kessin diye ne isterse eline tutuşturan, ve bunu ilgilenmek istemediği için değil sevdiği için yapıyormuş kisvesiyle kendisini kocasını çevresini kandıran  -annelere- müdahale etmiyim.. En doğrusunu gene onlar bilir???!!! 

Tag: Chibi☆Devil!, Chibi Devi!
Type: TV
Episodes: 75
Duration: 5 min.
Cast: Sugisaki, Shin(Yoshino, Hiroyuki);
myanimelist.net detail



Hiç yorum yok: