Çarşamba, Nisan 01, 2015

Dropped Anime List (2015 Spring)

Ame-iro Cocoa (2015 Spring)
Kafede çalışan veya oturan birbirinden yakışıklı ve farklı karakterdeki erkeklerin bikbiklerini içeren bir seri.
Çizimleri sevmedim. Ayrıca sırf erkek, tek erkek, tarzım değil. Özetle herbiri 2 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Etotama (2015 Spring)
Takeru, odasındaki delikten çıkan kızlarla uğraşmaya başlar. İlki kedi kızdır ve Takeru'nın dikkatini çekebilmek, onu baştan çıkarabilmek için binbir türlü şeyler yapar. Niyeti çin burç takvimine katılabilmek olan bu kız, daha sonra ejderha kız ile dövüşmeye başlar.
Kedi kız cırtlak ama eş zamanlı tatlı. Lakin bir sürü kız tek erkek konsepti tarzım değil. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Re-Kan! (2015 Spring)
Çevredeki hayalletleri görebilen, onların tacizlerine, saçmalıklarına katlanan Amami, moe 'nin önde gideni olduğundan bu durumu arkadaşlarından saklamaz ve olduğu gibi kabul edilir. Yeni başladığı okulda yeni sınıf arkadaşı Inoue ise garip şeylere inanmamakta lakin deli gibi de korkmaktadır. Bu iki kız arkadaş olurlar.
Cırcır bağıran Inoue'yi sevmedim, Moe Amami'yi sevmedim. Konu da sıkıcı zaten. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Gunslinger Stratos: The Animation (2015 Spring)
Okul yolunda rüyasında gördüğü küçük kız ile karşılaşan Tooru, arkadaşı Kyouka ile birlikte kendisini başka bir dünyada bulur. Burada silahlar konuşmaktadır. Herşey normale döndüğünde dünyayı kurtarmak isteyen bir örgüte kabul edilir.
Bakalım: Kyouka, Tooru'dan hoşlanıyor. Bu durum Kyouka'nın abisinin hoşuna gitmiyor. . Tooru'nın diğer dünyada dövüştüğü kişi sanırım kendisi. Başka boyuttaki hali. . 3'ün sonunda Kyouka 'nın abisinden hoşlanan kız öldürülüyor.
Buzdolabı kılıklı Tooru'nun karakterini ve çizimleri sevmedim. İşleniş berbat. Konu yayıla yayıla ilerliyor. Konuşmalar sıkıcı. Sonra ağza parmakla bal sürer gibi bölüm sonunda biri ölüyor filan. Bu taktiği yemem artık! Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Houkago no Pleiades (TV) (2015 Spring)
Yıldızları izlemeyi seven Subaru gözlemevinde hoş bir çocukla tanışır. Sonrasında ise 4 tane ilginç kostümlü kız görür. Ekibe katılan Subaru, yeni arkadaşları ile birlikte yıldız yakalamak için kasarken, Black Star ile çarpışır. Black Star sabah gördüğü çocuktur.
Moe görünümlü Subaru'nun agresif davranıp yeni tanıştığı çocuğu yıldızları izlemeye çağırmasına hasta oldum. Çocuğun neden diye sorması ise bir başka hoşluktu. Hahahaha! Çarpışmaları da romantikti. Açıkcası konu tarzım değil, ama burnuma romantizm kokuları geldi. VAKTİM OLSA KESİNLİKLE BAKARDIM, hatta vaktim olursa kesinlikle bakıcam. ps: çocuk = Minato, seslendiren Kuwashima, Houko. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Urawa no Usagi-chan (2015 Spring)
Ailesi ve mahalle sakinleriyle tatlı tatlı selamlaşan Usagi, okul yolunda gözyüzüne bakıp hayal kurarken yanına iki yakın arkadaşı gelir. Kızların "hayırdır, dalmışsın" vari lafları üzerine salaklaşan Usagi, onları bir güssel paylar. Kızlar ise başrol Usagi olduğundan tokadı çakmak yerine daha da meraklanıp "hadi ama söyle söyle" diye ısrar ederler. Bizimki naza çeker, kapris yapar filan...ııykkk!
Özetle herbiri 3 dakika olan 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Show By Rock!! (2015 Spring)
Utangaçlığı yüzünden okulun müzik klübüne katılamayan Cyan, cep telefonunu kurcalarken başka bir dünyaya geçiverir. Burada gitar çalarak bir canavarı yok eder ve bir kız müzik grubundan teklif alır. O dünyada olmasının saçmalığını ve endişesini bu teklif silip süpürür.
Aslında tatlı bir seriye benziyor. Cyan, meow'lu konuşunca onu tatlı bulan Retoree karakterine bayıldım mesela. Ama konu tarzım değil, işleniş ve karakterler ise normal seyrinde. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.
ps: 1. bölümde çalan müzikleri sevdim. 



Mikagura Gakuen Kumikyoku (2015 Spring)
Hoşlandığı kıza yakın olabilmek için okul değiştiren kızımız Eruna, şanslıdır ki, hoşlandığı kız tarafından bir klübe davet edilir. Zaten pek yakında da klüp savaşları başlayacaktır.
Cool çizilmek için kasılmış erkekler ve kızlar! Hiç biride cool olmamış. Karakterleri, konuyu, işlenişli sevmedim. Hatta izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Punch Line (2015 Spring)
İççamaşırı görünce çok heyecanlandığı için dünyaya meteor çeken ve insanlığı yok eden Yuuta, zamanda geri gider ve ele geçiren kişiden bedenini geri almaya çalışır. Bu aşamada apartman arkadaşı kızların iççamaşırlarını bol bol görecek ama heyecanlanmayacaktır. Tabi bu iş hiç kolay değildir. 
Hahahahah! Çocuğun bir burun kanaması var, tıpkı ben Hisoka'yı görünce olduğu gibi :-) Aslında ilk bölümü gülerek izledim. Ama konu tarzım değil... Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Sidonia no Kishi: Daikyuu Wakusei Seneki (2015 Spring)
Kunata, gözünden içeri giren bir yaratık yüzünden karakter değiştiriyor. Kızın birini manipüle edip insan gibi davranan bir gauna yaratıyor. Gayet güçlü gauna sanki Tanikaze'den hoşlanıyor. Diğer insanlar kıza, Tsumugi'ye kötü davranırken bir tek Tanikaze ve Izana iyi davranıyor.
İzlerken çok sıkıldım. İlk sezon sürprizlerle doluydu. Bu sezon ise saçmalıklar yumağı izliyor gibiyim. Özetle diğer adı "Knights of Sidonia: Battle for Planet Nine" olan 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.



Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou (2015 Spring)
Bir grup kızın toplanarak manga, anime ve karakterler hakkındaki bikbiklerini içeren bir seri. Bol bol konuşma var, ortam neredeyse hiç değişmiyor.
Çizimleri sevmedim, artı izlerken sıkıldım. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka (2015 Spring)
Minyon tipli koca memeli Kamisama-Hestia ile familiar Bell, canavardan kaçıyım derken güsseller güsseli Aiz tarafından kurtarılır. Abayı Aiz'e yakan Bell, barda kendisiyle dalga geçildiğini duyunca daha çok güçlenmek için limitlerini zorlar.
Mahou konseptli seriyi izlerken sıkıldım. Kamisama-Hestia'nın Bell'e yazış tekniği sanki "Machine-Doll wa Kizutsukanai" daki Yaya ile Raishin'den çökme gibi. Artı başarılı değil. Karakterleri de sevmedim. Özetle 13 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Anime de Wakaru Shinryounaika (2015Winter, Spring)
Bir doktor bir hemşire; bik bik bik hentai or ecchi style şeyler hakkında konuşuyorlar.
Komik olması düşünülmüş lakin ben hiç gülmedim. Ek olarak bikbikler başımı ağrıttı. Özetle her biri 5 dakika olan 20 bölümlük ONA serisinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Nagato Yuki-chan no Shoushitsu (2015 Spring)
Üç kişiden oluşan literature klüp aslında sadece odada toplanıp kitap okumakta veya mal mal takılmaktadır. Kulüp başkanı Nagato, moe nin önde gideni bir kızdır. Eş zamanlı klübe yeni katılan Kyon isimli çocuktan hoşlanmaktadır. Birlikte, yaklaşan christmas için güzel bir parti organize etmeye başlarlar.
Moe kızı sevmedim. Diğer klüp üyelerine de aman aman bayılmadım. Lakin itiraf edeyim; bazı yerlerde güldüm. Mesela Asakura, Kyon'a içinde yumurta bulunan ağır poşetleri verir. Ellerim üşüdü ısıtayım diye çocuğun yanaklarına dokunur. Stratejiden etkilenen Nagato, Asakura'ya shisho demeye başlar. ahahhaahah! Yine de Nagato'nun salaklığı can sıkıcı derecede yani katlanabiliritemin üstünde. Özetle 16 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.ps: diğer adı:  "The Disappearance of Nagato Yuki-chan".



Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV) (2015 Spring)
Serseri ruhlu Yamada' kendisine örnek gösterilen nerd öğrenci Shiraishi'ye kıl olur ve kızı merdivenlerden iticem derken kaza ile öper. Sonuç: beden değiştirirler. Akabinde Yamada, öpüştüğü kişiler ile vücut değiştirebildiğini keşfeder. Arkadaşları ile yaşadığı değişmelerde aslında yaşamın herkes için zor olduğunu anlar. Serseri ruhunun altındaki iyi kişi uyanır millete kendi çapında yardımcı olur filan.
Seriyi komik yapıcaz, içine biraz ecchi koyucaz derken romantizmi öldürmüşler. Keza Yamada ile Shiraishi cidden iyi çift olabilirmiş. Yamada çok cırladığı için bedenini aldığı kızlarda cırtlak olup çıkmış yani başım ağrıdı. Konu ilginç olsada, esprilere gülsemde, kötü işleniş ve berbat karakterler nedeniyle izleyemiyeceğim. Özetle 12 bölümlük serinin sadece 3 bölümünü izleyip kestim.ps: diğer adı "Yamada-kun and the Seven Witches".



Triage X (2015 Spring)
Black Label isimli bir organizasyon, hukuku satın alabilen suçlu zenginlerden dünyayı temizlemektedir.
Tek erkek bir sürü moe ve koca memeli kız animesi. Kızlar ek olarak teşhirci. Özetle 10 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Vampire Holmes (2015 Spring)
Vampire Holmes ve yardımcısının karşılaştığı saçma sapan olayları ve bikbikbik konuşarak çözmelerini konu alan kısa seriye zerre gülmedim. Özetle her biri 3 dakika süren 12 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Pankis! 2-jigen (2015 Winter, Spring)
Rengarenk çizilmiş Chibi-chan-larla dolu bir animeydi. Çocuklar için sanırım. Özetle herbiri 4 dakika süren 24 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



Battle Spirits: Burning Soul (Spring 2015)
Sasuke isimli küçük bir çocuk, arkadaşlarıyla birlikte bir çete üyesine meydan okur. İkisi kartlarla savaşırlar. Sasuke yenilince çete üyesi çocuğun destesini alır. Şans üzerine oyunu izleyen deneyimli bir başka kart üyesi, çete üyesini yenip kartları geri alır.
Kartlardan çıkan pokemon vari dinazor veya robot veya yaratıkların çocuklar tarafından dövüştürüldüğü çocuk animesi. Özetle 51 bölümlük serinin sadece 1 bölümünü izleyip kestim.



İzlemeden kesitklerim: Gintama° : İlkini izleyip kesmişim. Birisi önerirse bakıcam.